جزیره‌ کینالیدا استانبول : یکی از مهم ترین و زیباترین طبیعت استانبول جزایر پرنس می باشد. این جزایر از دیرباز مورد استقبال بسیاری از توریست ها و گردشگران قرار گرفته است. یکی از جزیره های اطراف جزایر پرنس، جزیره‌ کینالیدا است. این جزیره در منطقه آدالار و دریای مرمره قرار دارد. به خاطر سرخ بودن رنگ ماسه این جزیره، نام آن را کینالیدا گذاشته اند. جزیره‌ کینالیدادسترسی بسیار نزدیکی به قسمت اروپایی استانبول داشته و کوتاه ترین فاصله را با جزایر پرنس دارد. اگر در سفرتان با تور استانبول میخواهید چند روزی را در آرامش و به دور از هیاهو زندگی کنید، جزیره‌ کینالیداپیشنهاد ما به شماست.

جزیره‌ کینالیدا استانبول

درباره جزیره‌ کینالیدا استانبول

جزیره‌ کینالیدادر زمان بیزانسی ها، محلی برای نگهداری تبعیدی ها بود. یکی از مهم ترین افرادی تبعیدی در این جزیره، دایا جینیس در سال 1071 بود. بیشتر ساکنین این جزیره دوست داشتنی از نسل امیر ایرنه (بیگانه بیزانسی)، مایکل (امپراطور بیزانس)، رومانوس (امپراطور بیزانس)، زابل سیبیل استور (شاعر و نویسنده‌ی ارمنی)، زهرا (شاعر ارمنی) و مسروب دوم موتافان(پطرس ارمنی کنونی) هستند.

درباره جزیره‌ کینالیدا استانبول

چه امکانات و خدماتی در جزیره‌ کینالیدا وجود دارد؟

در این جزیره دوست داشتنی استانبول انواع و اقسام امکانات و خدمات مختلف ارائه شده است. جزیره‌ کینالیدادارای ایستگاه های اتوبوس، مرکز خرید، دو رستوران و دو کافی شاپ، هایپرمارکت، یک دانشگاه، یک پارک و ... می باشد. توریست ها و گردشگران تور لحظه آخری استانبول میتوانند در کافه ها و رستوران های این جزیره غذای خود در کنار دریا و یا چشم اندازی زیبا از دریا میل کنند. همینطور در این جزیره یک کلیسای امریکایی در سمت حنوب شرقی ان قرار دارد. یک صومعه به اسم هریستو نیز با چشم انداز وسیع و زیبا در بالای جزیره قرار دارد. تفریحات محبوب توریست ها و گردشگران در این جزیره حمام آفتاب، سونا و جکوزی، شنا در در استخر و ... می باشد.

چه امکانات و خدماتی در جزیره‌ کینالیدا وجود دارد؟

دسترسی های نزدیک به جزیره‌ کینالیدا استانبول

توریست ها و گردشگران تور ارزان استانبول برای رسیدن به این جزیره باید از کشتی ها استفاده کنند. کشتی هایی که به سمت این جزیره حرکت می کنند، در قسمت اروپایی شهر استانبول مسافران خود را سوار می کنند. دو نوع کشتی سریع السیر و معمولی برای رسیدن به جزیره‌ کینالیداهست و مدت زمانی که طول می کشد تا مسافران به جزیره برسانند، بین 25 تا چهل دقیقه می باشد. ساحل آیازما مکانی است که کشتی ها مسافران خود را برای رسیدن به جزیره‌ کینالیدا پیاده می کنند.