کمرشهری است که در ۴۰ کیلومتری آنتالیا قرار دارد. نام کمر از دیوار بلندی که برای جلوگیری از ورود سیل به داخل روستا ساخته شده گرفته شده است. در شهر كمر اقامتگاه هایی با مناظر بديع و زيبا طراحي گرديده كه محيطي ايده آل را براي گذراندن تعطيلات گردشگران بوجودآورده است. شهر کمر دارای هتل های مجلل، رستوران ها، کافه های متعدد، سواحل زیبا، ویرانه های تاریخی، و البته بازارهای جالب توجه است، آب و هوای این شهر معتدل است و تابستانی طولانی دارد.

شهر کمر به دلیل داشتن مناظر طبیعی فوق العاده زیبا و همچنین آب زلال و نسبتا شیرین همه ساله مورد بازدید توریست های زیادی قرار می گیرد و گشت با کشتی از بهترین تفریحات کمر آنتالیا به حساب می آید که هم فرصتی برای لذت از مناظر زیبای آنجا و هم فرصتی برای شنا کردن در آب زلال دریا را به شما خواهد داد و همچنین لحظات زیبا و رویایی در انتظار کسانی است که علاقه مند به غواصی در آبهای زیبای مدیترانه می باشند. در این مقاله قصد داریم نگاهی به هتل های سرشناس کمر داشته باشیم.

اگر به دنبال هتل 5 ستاره مجلل می گردید، هتل باروت کمر می تواند یکی از انتخاب های شما باشد. هتل باروت کمر دارای استخر ، رستوران ، مرکز ورزشی و زمین تنیس می باشد. این هتل دارای 357 اتاق است که تمامی آنها مجهز به سیستم تهویه هوا ، تلویزیون و ماهواره و حمام اختصاصی می باشند. خدماتی نظیر شستشوی لباس در این هتل انجام می گیرد. اینترنت رایگان Wi-Fi در تمام محوطه عمومی هتل در دسترس می باشد.

هتل باروت کمر

هتل 5 ستاره دیگری که می تواند درلیست انتخاب های شما باشد، هتل پریمر پالاس است که در بلدیبی بناشده است. ساحل اختصاصی ، استخر روباز و سرپوشیده همراه با سرسره های آبی می باشد و امکانات اسپا نظیر سونا ، حمام ترکی و خدمات ماساژ از برجسته ترین امکانات این هتل است. اتاق های این هتل دکوراسیونی مدرن دارند و تمامی اتاق ها بالکن دارند که این بالکن ها به سوی دریا ، کوهستان یا باغ می باشند.

هتل پریمر پالاس

هتل ازکیمک مارینا از دیگر 5 ستاره های کمر است. این هتل 100 متر از ساحل اختصاصی در سواحل دریای مدیترانه فاصله دارد ، این هتل دو استخر بزرگ روباز همراه با سرسره های آبی ، یک استخر برای کودکان ، یک استخر سرپوشیده ، مرکز بدنسازی و حمام ترکی دارد. فرودگاه آنتالیا 62 کیلومتر از هتل ازکیمک مارینا فاصله دارد و به درخواست مسافرین خدمات ترنسفر فرودگاهی انجام می شود که هزینه جداگانه دارد.

هتل ازکیمک مارینا

هتل گرند هبر 45 کیلومتر از شهر آنتالیا فاصله دارد ، این هتل دارای پارک آبی همراه با هفت سرسره آبی می باشد و سه رستوران دارد. پارکینگ هتل رایگان می باشد. فاصله هتل گرند هبر تا آبشار دودن 60 کیلومتر می باشد.

هتل گرند هبر

از هتل های لوکس دیگر این منطقه می توان به هتل رکسوس بلدیبی، هتل رویال پالم، هتل آلوادونا ورلد پالاس، هتل کوییت الیزابت الیت، هتل فم رزیدنس کمر وهتل سی لایف اشاره کرد.

هتل فم رزیدنس

اگر قصد اقامتی مقرون به صرفه در کمر را دارید، می توانید هتل های دو یا سه ستاره را انتخاب کنید که طبیعتا هزینه های کمتری روی دست شما خواهند گذشت.

هتل 2 ستاره کلاب آرس کمر در 500 متری نزدیک ترین ساحل قرار دارد ، این هتل دارای استخر رو باز و سایبان می باشد.

هتل 2 ستاره کلاب آرس کمر

هتل 3 ستاره گرند میرامور در منطقه کمر واقع شده و فقط 250 متر تا ساحل فاصله دارد. این دارای حمام ترکی،سونا ، استخر روباز همراه با سرسره های آبی می باشد.

هتل 3 ستاره گرند میرامور

هتل 4 ستاره کاپلان پارادایس در شهر ساحلی تکیروا در کنار کوهستان تاهتالی قرار دارد. این هتل چند استخر دارد ، یک استخر سرپوشیده و دو استخر روباز که یکی از آنها دارای سرسره های آبی می باشد. هتل کاپلان پارادایس فقط چند قدم از مرکز شهر فاصله دارد و پارکینگ هتل رایگان است که در تور آنتالیا میتوانید از آنها لذت ببرید

هتل 4 ستاره کاپلان پارادایس