1) مالزی
مالزی که پایتخت آن کوالالامپور می باشد کشوری است در جنوب شرقی آسیا ، جاذبه های توریستی که میتواند شما را به این کشور برساند سواحل زیبا، مجسمه ی ایستاده ی بودا (بلندترین مجسمه ی ایستاده دنیا)، پارک پرنده‌ها در کوالالامپور (بزرگترین باغ پرنده‌های روباز در دنیا)، ارتفاعات کنتینگ، بازارها و مراکز خرید و …. می باشد. 


2) ارمنستان
ارمنستان که پایتخت آن ایروان می باشد، کشوری هم مرز با ایران با جاذبه های گردشگری  معبد گارنی، کلیسای گغارت، شهر مذهبی اجمیازین، طبیعت کم نظیر شهر جرموک، دره گلها، شهر سوان،جلوه های فرهنگی و…. شما را به سفر به این کشور زیبا مشتاق می کند.


3) مالدیو
مجمع الجزایر مالدیو کشوری است به صورت جزیره ای در اقیانوس هند و جنوب غربی هند واقع شده است و پایتخت آن ماله می باشد. سواحل زیبای مرجانی ، مرداب های بی نظیر آرامشی واقعی را برایتان رقم می زنند.


4) کردستان عراق
کردستان عراق که در قسمت شمالی کشور عراق قرار دارد و منطقه ای خودمختار است که مرکز آن اربیل است. ارگ تاریخی اربیل، طبیعت شقلاوه، پارک آبی، موزه منسوجات کردی، مناره مظفریه، بازار قیصری از جمله مکان های دیدنی است که می توانید در این کشور بازدید کنید.

اگر مایل به سفر به هرکدام از این کشورها بدون ویزا می باشید می توانید با آژانس های معتبر ما در صفحه اصلی لست تورز در ارتباط باشید.

 

کانال تلگرام لست تورز lasttours1@

a