چند دلیل برای سفر به استانبول در پاییز : استانبول در پاییز حال و هوای دیگر دارد. در این فصل بارندگی ها در استانبول بسیار بوده و هوا رو به سرد شدن می کند. تنها نکته منفی سفر به استانبول در پاییز، همین بارندگی است، مابقی تنها طبیعت زیبا و بکر است. نگران آب و هوا نباشید، استانبول آب و هوایی مدیترانه ای، مرطوب، و نیمه گرمسیری داشته و بارندگی در سال با شدت های متفاوتی اتفاق می افتد. اما در حالت کلی، بهترین زمان سفر به استانبول، فصل پاییز است. هرچند بارندگی ها زیاد بوده اما رطوبت و حرارت متعادل می شوند. با شروع پاییز، تورهای لحظه آخری استانبول، با قیمت مناسب تری ارائه می شوند. بهترین کارهایی که در فصل پاییز در استانبول میتوان انجام داد، قدم زدن در پارک های باصفای آن است. اما تنها به اینجا ختم نمی شود، یک لیست برای توریست ها و گردشگران تور پاییز استانبول فراهم کرده ایم تا بهترین خاطرات را در این شهر بگذرانند، با لست تورز همراه باشید :

جنگل بلگراد استانبول

حنگل بلگراد، یکی از زیباترین منطقه شهر استانبول بوده که در هر فصلی نوع دیگری از زیبایی و شگفتی خود را نشان میدهد، در فصل پاییز اما این جذابیت بیش از حد ممکن است. اگر میخواهید ساعاتی را به دور از شلوغی شهر گذرانده و در طبیعت ارامش خود را بدست آورید، جنگل بلگراد را فراموش نکنید. این جنگل برای برپایی پیک نیک همراه با خانواده بسیار مناسب است.

جنگل بلگراد استانبول

بندر بیوک آدا استانبول

جزیره بیوک آدا یکی از استراحتگاه های همیشگی مردم ترکیه بوده و همینطور مورد توجه بسیاری از توریست ها و گردشگران تور ارزان استانبول است. این جزیره جاذبه های بسیار خوبی مثل کلیسای آیا یورگی، تپه های بلند، کالسکه های قدیمی و ... دارد. تپه های بیوک آدا بهترین منظره را در پاییز به سمت دریای مرمره دارند.

بندر بیوک آدا استانبول

پارک امیرگان استانبول

پارک امیرگان، یکی از بزرگ ترین پارک های استانبول بوده که سرتاسر آن را گل های رنگارنگ، فواره های بلند و آبشارها فراگرفته اند. در این پارک سه سالن سلطنتی و کافه، زمین بازی مخصوص کودکان، مسیرهای مخصوص پیاده روی و ... فراهم شده. پارک امیرگان بهترین انتخاب برای گردش خانوادگی و پیاده روی در یک روز زیبای پاییزیست.

پارک امیرگان استانبول

جنگل فاتح استانبول

در پایان، یکی از بهترین مکان هایی که در هر فصل از سال زیباست، جنگل فاتح است. در این جنگل بکر و زیبا میتوان از بالای ماسلک استانبول را زیر نظر داشت و یا مشغول دوچرخه سواری یا پیاده روی شد. همینطور مکان بسیار مناسبی هم برای برپایی پیک نیک داشته که پیشنهاد می شود.

جنگل فاتح استانبول