پیست اسکی کیش : این پیست اسکی، که به آن آیس رینک دامون نیز می گویند، در سال 1393 در طبقه دوم مرکز خرید دامون کیش افتتاح شد. پیست اسکی کیش بیشتر از دویست مترمربع سالن به وسعت 450 مترمربع مساحت در مرکز خرید دامون مساحت داشته و همینطور به خاطر موقعیت مکانی بسیار خوبی که داشته، به سمت دریا نیز چشم انداز دارد. این پیست یکی از جذاب ترین پیست های اسکیت روی یخ بوده که به سمت دریا چشم انداز دارد. برای علاقه مندان به این ورزش، پیست اسکی مرکز خرید دامون میتواند تفیح مهیجی باشد. این پیست دومین سالن اسکیت روی یخ در ایران بعد از انقلاب می باشد. با اینکه این رشته در ایران ورزش نوپایی بوده و با کمبود امکانات روبرو است، اما با این حال از بدو فعالیت خود، از مربیان حرفه ای و اعضای تیم های ملی اسکیت این لاین و اسکیت روی یخ برای آموزش استفاده شده است. اگر قصد سفر به کیش را دارید، یک روز از تور کیش خود را در پیست اسکی دامون گذرانده و این ورزش مهیج را امتحان کنید، پشیمان نمی شوید.

پیست اسکی کیش

خدمات پیست اسکی کیش

از آنجایی که این پیست در مرکز خرید دامون قرار داشته، امکانات و خدمات بسیار خوبی در اختیار توریست ها و گردشگران تور لحظه آخری کیش قرار میگیرد. از رستوران های فرانسوی، بین المللی و محلی، کافی شاپ ها، مغازه ها، سوپرمارکت و فودکورت ها گرفته تا تفریحاتی نظیر شبیه ساز پرواز فلای دامون و اسکی روی یخ و ... از امکانات و خدمات رفاهی پیست اسکی کیش در مرکز خرید دامون می باشد.

خدمات پیست اسکی کیش

ساعات کاری پیست اسکی کیش

پیست اسکی کیش هر روز هفته به جز جمعه ها که تعطیل می باشد، از ساعت دوازده ظهر تا دو بعد از ظهر و عصرها از ساعت شش تا دوازده شب باز است.