پیست اسکی شیرباد مشهد

پیست اسکی شیرباد اولین پیست اسکی شرق کشورمان در مشهد بوده که در سال 1388 افتتاح شده است. این پیست به منظور ایجاد یک فضای تفریحی و سالم برای تمام مردم بوده تا روزهای سرد زمستانی خود را مشغول اسکی کنند. این پیست با نظارت های فنی در دو سال توسط افرادی کاملا حرفه ای در ارتفاعات رشته کوه بینالود و انتهای دره دولت آبد ساخته شده است. پیست شیرآباد در دامنه بلندترین قله استان با ارتفاعی 3310 متر قرار داشته و به همین خاطر برف های بیشتری در فصل های زمستان و بهار دارد. مساحت این پیست پنجاه هکتار مساحت دارد. تله اسکی آن نیز نهصد متر ارتفاع داشته و منظره بسیار زیبایی از بالا دارد. پیست اسکی شیرباد یکی از بهترین تفریحان خانوادگی برای توریست ها و گردشگران تور مشهد است.

پیست اسکی شیرباد مشهد

امکانات و خدمات رفاهی پیست اسکی شیرباد مشهد

این پیست یک ساختمان سه طبقه با امکانات و خدمات بسیار خوب نیز دارد. در این ساختمان یک رستوران و کافی شاپ به همراه منوی غذایی ایرانی و بین المللی، سوئیت های اقامتی و همینطور کلاس های اسکی نیز فعالیت می کنند. این کلاس های اسکی برای توریست ها و گردشگران تور لحظه آخری مشهد که علاقه مند به یادگرفتن ورزش اسکی دارند بسیار مناسب است. هزینه استفاده از این کلاس ها همراه با لوازم اسکی، 25 تا 30 هزار تومان می باشد. همچنین در صورت نداشتن لوازم اسکی میتوان آن ها را کرایه کرد هزینه کرایه یک روز کامل این وسایل چهل هزار تومان می باشد.

امکانات و خدمات رفاهی پیست اسکی شیرباد مشهد

نکات ایمنی و دسترسی های نزدیک به پیست اسکی شیرباد مشهد

برای رسیدن به این مکان یکسری نکات هستند که باید رعایت کنید. این مکان به خاطر داشتن مسیر کوهستانی و برف خیز نیازمند لوازم مورد نیاز از جمله زنجیر چرخ می باشد. اگر با خودرو شخصی، مینی بوس و ... به سمت این پیست حرکت می کنید، حتما باید زنجیر چرخ و البته لباس گرم همراه خود داشته باشید. در آخر مسیر رسیدن توریست ها و گردشگران تور ارزان مشهد به سمت این پیست جاده مشهد چناران، دور برگردان گلمکان، دو کیلومتری مشهد و انتهای دره دولت آباد می باشد.