پنج آبشار زیبا و دیدنی در ایسلند‏‏ : با اینکه کشور ایسلند یکی از کوچک ترین کشورهای اروپایی بوده اما جاذبه های گردشگری بسیار خوبی داشته که حتما باید از آنها بازدید کرد. به خصوص اگر دوستدار طبیعت هستید، در سفر خود به ایسلند عاشق آن می شوید. در ایسلند زیباترین و خاص ترین آبشارهای قاره اروپا را خواهید دید. لست تورز برای توریست ها و گردشگران تور اروپا پنج آبشار زیبا و دیدنی در ایسلند را معرفی کرده تا در سفرتان به این کشور کوچک از آن دیدن کرده و لذت ببرید، با ما همراه باشید. 

آبشار گولفوس ایسلند

یکی از محبوب ترین و پربازدیدترین جاذبه های طبیعی در کشور ایسلند، آبشار گولفوس می باشد. این آبشار در دره ای به اسم هویتا در قسمت جنوب غربی اسیلند می باشد. این آبشار ایسلند در بلندترین حال خود 21 متر ارتفاع داشته البته ممکن است از دور که به آن نگاه می کنید، این 21 متر به چشم نیاید اما هرچقدر که به آن نزدیکتر می شوید، ابهت آن را بیشتر احساس خواهید کرد. آبشار گولفوس ایسلند یکی از زیباترین منظره های طبیعی را در ایسلند بوجود آورده است. 

آبشار گولفوس ایسلند

آبشار اسکگوافوس ایسلند

این آبشار ایسلند حدودا پنج کیلومتر از ساحل فاصله داشته و در ایسلند یک چشم انداز بی نظیر و زیبا را بین تپه های سرسبز و بلند بوجود آورده. آبشار اسکگوافوس یکی از بزرگ ترین آبشارهای این کشور با 25 متر ارتفاع می باشد ولی چیزی که توانسته این آبشار را بسیار معروف و محبوب کند، رنگین کمان دیدنی و زیبایی است که میتوان در اکثر روزهای آفتابی در این آبشار دید. بسیاری از توریست ها و گردشگران تور لحظه آخری اروپا برای تماشای این رنگین کمان از آن بازدید می کنند و از رنگین کمای عکاسی می کنند. بین تمام جاذبه های طبیعی کشور ایسلند، بیشترین عکس از این آبشار گرفته شده است. 

آبشار اسکگوافوس ایسلند

آبشار دتیفوس ایسلند

با اینکه از آبشار دتیفوس به اندازه دو آبشاری که اکنون برایتان معرفی کردیم بازدید نشود، ولی این آبشار که در قسمت شمالی کشور ایسلند می باشد یکی از خروشان ترین و قدرتمندترین آبشارهای قاره اروپا است. بسیاری همچنان آبشار دتیفوس را بزرگترین آبشار اروپا می شناسند. عرض این آبشار صد متر و ارتفاع آن 45 متر می باشد. آبهای خروشان این آبشار زیباترین تصویر طبیعی که تابحال در عمرتان دیده اید را ایجاد می کند. 

آبشار دتیفوس ایسلند

آبشار سلیالاندفوس ایسلند

یکی از زیباترین جاذبه های گردشگری طبیعی ایسلند از نظر توریست ها و گردشگران تور ارزان اروپا، آبشار سلیالاندفوس می باشد.این آبشار در قسمت جنوبی کشور قرار داشته و بلندترین نقطه ریزش آن شصت متر ارتفاع دارد. همین آبشار سلیالاندفوس به خاطر ایجاد چشم انداز و منظره ای فوق العاده سالانه بسیاری از توریست ها و گردشگران، به خصوص عکاسان را به سمت خود جذب می کند. به همین خاطر یکی از زیباترین مناطق دیدنی دنیاست. این آیشار بین شهر سلفوس و آبشار اسکگوافوس قرار دارد. از دیگر جاذبه های این آبشار میتوان به غاری پشتش بوجود آمده اشاره کرد. میتوان به پشت آبشار رفته و ریزش آب های آن از زاویه دیگر را دید. اگر توریست ها و گردشگران فصل گرما را برای بازدید از این آبشار انتخاب کنند، با زیباترین منظره آن روبرو خواهند شد. 

آبشار سلیالاندفوس ایسلند

آبشار گودافوس ایسلند

آبشار گودافوس را به آبشار خدایان می شناسند. این آبشار تاریخچه غنی داشته و افسانه های مختلفی راجب به ان سر زبانهاست. این ابشار به اندازه اسمش بزرگ بوده و عرضی سی متری و ارتفاعی دوازده متری دارد. ابشار گودافوس آنقدر زیباست که شما را چند دقیقه ای به خود خیره نگه میدارد.

آبشار گودافوس ایسلند