پرواز در آسمان های ارمنستان : پرواز در آسمان ها، یکی از دیرینه ترین آرزوهایی است که هر کس از کودکی با خود به همراه دارد. اما این رویا اولین بار بوسیله باشگاه هوایی ارمنستان، در سال 1996 به حقیقت پیوست. این باشگاه با به راه انداختن ورزش پاراگلایدر، یکی از مهیج ترین ورزش ها را به دنیا معرفی کرد. اگر به دنبال جریان بیشتر آدرنالین در خونتان هستید، این ورزش شما را به اوج هیجان میرساند. پرواز در آسمان های ارمنستان با پاراگلایدرهای بی موتور و بدون خلبان و یا پاراگلایدرهای موتوری، هرکدام حس و حال دیگری دارند. به طور کلی اگر فکر کنید، پرواز در آسمان حس و حال دیگری داشته که هیچ کجا و هیچ چیز شبیه به آن نیست به طوری که هر توریست و گردشگری در سفر تور ارمنستان خود سواری بر پاراگلایدر در آسمان های ارمنستان را جزو برنامه های خود قرار میدهد.

پرواز در آسمان های ارمنستان

پاراگلایدرهای گروهی و تک نفره در ارمنستان

پاراگلایدرهای دو نفره ای هستند که خلبان داشته و با بالاترین سرعت، به بالاترین ارتفاع ممکن پرواز می کنند. با پاراگلایدر، چشم انداز بی نظیری از شهر نصیبتان شده و همینطور تجربه پرواز در اسمان را بدست خواهید آورد. برای تجربه این ورزش هیجان انگیز احتیاجی نیست مهارت خاصی بلد باشید، تنها به راهنمایی های خلبان دقت کنید تا سفری امن به آسمان ها داشته باشید. آموزش پاراگلایدر سواری تنها پنج دقیقه طول کشیده و به این صورت خواهید بود که خلبان به همراه مسافران با طناب به هم وصل شده اند شما فقط باید بپرید. سرعت پرواز بستگی به سرعت وزش باد دارد. اگر میخواهید این سفر آسمانی را مهیج تر کنید، از خلبان خود بخواهید فنون وینگ اوور و مارپیچی عمیق را به شما یاد دهد.

پاراگلایدرهای گروهی و تک نفره در ارمنستان

ثبت تجربه پرواز در آسمان با پاراگلایدر

صد در صد دلتان می خواهد این تجربه هیجان انگیز را برای خود داشته باشید و یا آن را با دوستانتان به اشتراک بگذارید. نیازی نیست دوربین و یا گوشی همراه با خود داشته باشید، چرا که روبروی صندلی شما یک دوربین نصب شده که از تمام پرواز شما فیلم میگیرد. توریست ها و گردشگران تور ارمنستان حدود ده دقیقه تا چند ساعت پرواز داشته باشند، اما دو پاراگلایدر متصل به هم نهایت پانزده تا سی دقیقه پرواز خواهند داشت.

ثبت تجربه پرواز در آسمان با پاراگلایدر

هزینه بلیط پاراگلایدرهای ارمنستان

هزینه بلیط این ورزش برای یک نفر 48 هزار درام، برای سه تا پنج نفر 43 هزار درام و برای شش نفر به بالا 40 هزار درام می باشد. بیشترین مناطقی این که ورزش را دارند کوه هاتیس ، دریاچه سوان ، کوه تفلیس ، کوه آرا ، کوه آراگاتس، آتیس، آپاران و ... هستند.