آیا تا به حال فکر کرده اید که کودک شما چطور میتواند مقدار پولی که بدست می آورد را هزینه کند. ؟پارک کیدزانیا در ابعاد و اندازه های کوچک ساخته شده و میتواند حس بودن در یک شهر واقعی را به کودک شما بدهد. همچنین میتواند در استعدادیابی فرزند شما بسیار موثر باشد و این امکان را به فرزند شما میدهد تا درباره مسائل روزمره به طور مستقل فکر و عمل کند.این پارک دقیقا مثل یک شهر دارای بیمارستان، ایستگاه های پلیس و آتشنشانی، رستوران، سوپرمارکت، کارخانه، تئاتر، محل ساخت و ساز و سالن زیبایی میباشد.

کیدزانیا

 برای ورود به این پارک شگفت انگیز نخست کودکان را پذیرش کرده و به آن ها یک مشخصه داده میشود تا اگر کودکی بدون الدین خود از این پارک خارج شد، شناسایی شود پس نگران امنیت آن نباشید! اگر توریست تور دبی هستید میتوانید با خیال راحت فرزندان خود را به این شهر بسپارید و به خرید کردن در دبی مال بپردازید. هنگامی که فرزندانتان وارد کیدزانیا میشوند یک چک ارز رسمی به مبلغ پنجاه کیدزوس که مختص این پارک میباشد به آن ها تعلق میگیرد. کودکان میتوانند یا این پول حساب باز کرده و آن ها تبدیل به ارز کنند. حالا فرزند شما با مبلغ 50 کیدزوس باید شغلی پیدا کرده و درآمد کسب کند اینجا میتوانید هوش فرزند خود را بسنجید. هشتاد شغل در این پارک موجود است شغل هایی مثل آرایشگری، متخصص زیبای، خدمه کابین، خلبان، دندانپزشک، نقاش خانه، آتش نشان و افسر گمرک و ... .

کیدزانیا

مثل یک شهر واقعی به کودکان لباس ها و یونیفرم هایی که مختص به شغل انتخاب کرده آن ها میباشد ارائه میشود و به آنها راهنمایی میکند که وظیفه آن ها چیست و چه کارهایی باید انجام دهند تا حقوق دریافت کنند. کسانی که قدشان بالای 120cm است نیازی به حضور والدین کنار خود ندارند و میتوانند تنها در این پارک باشند. پدر و مادرها نیز در سالن استراحت نظاره گر رفتار کودک خود هستند.

ساعات بازگشایی این پارک :

یکشنبه تا چهارشنبه از ساعت 9 صبح تا 10 شب

پنجشنبه ها از 9 صبح تا نیمه های شب

 جمعه و شنبه از 10 صبح تا نیمه شب

قیمت بلیط برای هر نفر بسته به سن و سال دارد :

برای کودکان نوپا 2-3 سال 95 درهم

 برای کودکان 4-16 سال 140 درهم

 برای بزرگسالان  +17 سال 95 درهم می باشد.

 نوزادان زیر 2 سال از پذیرش رایگان برخوردارند.

آدرس :

2nd Floor, Dubai Mall, Downtown Dubai - Dubai - United Arab Emirates