پارک سیام سیتی بانکوک : مجموعه پارک تفریحی پارک سیام سیتی در منطقه خان نا یائو قرار دارد. این پارک یکی از اصلی ترین مراکز تفریحی در تایلند بوده که میتوان گفت بیشتر از دو میلیون بازدید کننده توریست و گردشگر از تور تایلند از سراسر جهان دارد. این مجموعه دارای پارک آبی نیز می باشد. پارک آبی این مجموعه بهترین پارک آبی در جنوب شرقی آسیاست. این پارک در سال 1980 افتتاح شده و ده سال پیش مورد بازسازی قرار گرفت و وسایل و امکانات رفاهی بسیار خوبی به آن اضافه شد. پارک سیام سیتی بانکوک 120 هکتار مساحت داشته و دارای سه قسمت اصلی پارک آبی، پارک تفریحی و تم پارک است. پارک سیام سیتی بانکوک میتواند بهترین مکان برای تفریحات خانوادگی توریست ها و گردشگران باشد.

پارک سیام سیتی بانکوک

پارک سیام سیتی بانکوک به چند دسته زیر تقسیم می شود :

  • دنیای کوچک Small World
  • دنیای تخیلی Fantasy World
  • دنیای خانوادگی Family World
  • بخش ناشناخته X-Zone

در هر گوشه و کنار از این مجموعه بزرگ 120 هکتاری، لوازم و امکانات تفریحی مهیج می بینید. تفریحات و سرگرمی های این مجموعه متناسب برای هر سن و سال بوده و دارای آبشارها، صخره ها، وسایل بازی آبی، استخر، سرسره های مارپیچ و تونلی، ماساژ درمانی، آب درمانی، برج های بلند صد متری که توریست ها و گردشگران تور ارزان تایلند میتوانند از روی آن ها به سمت شهر چشم انداز داشته باشند. از هر سن و سالی میتوان در این پارک تفریح کرد. هر قسمت از این پارک دارای تفریحات و سرگرمی های خاص و متفاوتی است.

پارک سیام سیتی بانکوک به چند دسته زیر تقسیم می شود :

ساعت بازدید و هزینه بلیط پارک سیام سیتی بانکوک

توریست ها و گردشگران تور لحظه آخری تایلند هر روز هفته 22 ساعته باز بوده و روزهای پنج شنبه از ده صبح تا شش بعد از باز می باشد. هزینه بازدید از پارک سیام سیتی بانکوک برای بزرگسالان سی دلار و برای کودکان دلار می باشد.