پارک ساحلی سیمرغ کیش : بعد از پارک ساحلی مرجان، یکی دیگر از پارک های ساحلی این جزیره که پرطرفدار است، پارک اصلی سیمرغ کیش می باشد. این پارک یکی از جاذبه های گردشگری خوب کیش بوده که نزدیک به پراک ساحلی مرجان و دلفیناریوم قرار دارد. این ساحل پانزده هزار مترمربع مساحت داشته و سصد متر طول درامتداد ساحل ماسه ای دارد. از دلایل محبوب بودن این پارک میتوان به زیباسازی آن اشاره کرد. این پارک منظره ای بسیار دلنشین به سمت دریا داشته و فضای سبز بسیار خوبی دارد. بسیاری از مردم کیش برای گذراندن اوقات فراغت خود این پارک را انتخاب می کنند. در پارک ساحلی سیمرغ مجسمه های عروسکی و بسیار جالبی هم قرار دارند. یکی از مجسمه های زیبای این پارک، مجسمه سیمرغ نزدیک به دریا و روی اسکله است. توریست ها و گردشگران تور کیش میتوانند این پارک را بین جاده جهان و جاده دوچرخه سواری پیدا کنند.

پارک ساحلی سیمرغ کیش

امکانات رفاهی پارک ساحلی سیمرغ کیش

از جمله امکانات رفاهی بسیار خوب این پارک ساحلی که علاوه بر مردم محلی، توریست ها و گردشگران تور ارزان کیش را هم به سمت خود جذب کرده میتوان به میز پینگ پنگ، زمین بازی کودکان، مسیرهای پیاده روی، مسیر و ایستگاه دوچرخه سواری، آلاچیق، پیست اسکیت، زمین بدمینتون، باربیکیو، فضای سبز و زیبا، آبنما و پارکینگ اشاره کرد.

امکانات رفاهی پارک ساحلی سیمرغ کیش

مجتمع اقامتی سیمرغ

نزدیک به این پارک ساحلی، مجتمع اقامتی سیمرغ که یک هتل ساحلی می باشد قرار دارد. این مجتمع دسترسی بسیار نزدیکی به ساحل داشته و میتوان با سه دقیقه پیاده روی از مجتمع به ساحل رسید. همینطور مجتمع اقامتی سیمرغ به خاطر قرار داشتن در ارتفاعات بالا، مشرف به دریای خلیج فارس می باشد. دور تا دور مجتمع را با درختان نخل، گل و گیاهان مختلف و ... تزئین کرده اند. به همین خاطر است که بسیاری از توریست ها و گردشگران تور لحظه آخری کیش این مجتمع را برای اقامت خود انتخاب می کنند. از مجتمع اقامتی سیمرغ تا پارک ساحلی و بازار مرجان ده دقیقه راه بوده و پارک دلفین ها نیز در پانزده دقیقه با آن فاصله دارد.

مجتمع اقامتی سیمرغ