پارک آبی دلفین استانبول : از بزرگ ترین پارک آبی های شهر استانبول، پارک آبی دلفین است. این پارک آبی در سال 2001 ساخته شده و یکی از بهترین مجموعه رفاهی های شهر استانبول بوده. این مجموعه از اردیبهشت تا شهریور ماه برای بازدید و استقبال بی نظیر توریست ها و گردشگران تور استانبول آماده بوده و همه نوع تفریحی برای هر سن و سالی به بازدیدکنندگان خود ارائه میدهد. این پارک آبی در قسمت عربی استانبول و منطقه باغچه شهیر قرار دارد. همینطور ایستگاه های مختلفی در منطقه های توریست پذیر شهر از جمله تقسیم و فاتح دارد. توریست ها و گردشگران میتوانند با استفاده از این سرویس های رایگان، خود را سریعتر به پارک آبی دلفین استانبول برسانند.

پارک آبی دلفین استانبول

امکانات رفاهی پارک آبی دلفین استانبول

این پارک آبی مجموعه بزرگی از تفریحات آبی در استانبول است. انواع بازی های آبی، استخرهای مختلف، سرسره ها و ... در این پارک آبی وجود دارند، از سرسره های جدید کودکان، موشکی، شاه کبرا، آنوکاندا، سونامی و ... گرفته تا استخر جدید کودکان، استخر موج، استخر بزرگ، استخر خانواده و لنگرگاه، از جمله تفریحات آبی این پارک هستند که مورد استقبال توریست ها و گردشگران تور لحظه آخری استانبول قرار گرفته اند. از دیگر امکانات رفاهی این پارک میتوان به استخر واترپلو، والیبال ساحلی، زمین تنیس، اجرای نمایشی دلفین ها و شیرهای دریایی و ... می باشند. در این پارک آبی یازده دلفین، سه فک و چهار کوسه زندگی می کنند. بازدیدکنندگان میتوانند به تماشای اجرای دلفین ها نشسته، با آن ها شنا کرده و یا عکس یادگاری بگیرند. در این مجموعه تفریحی آبی بسیار بزرگ انواع و اقسام امکانات رفاهی و تفریحی بوجود آمده تا از هر سنی در این پارک بتواند لذت ببرد.

امکانات رفاهی پارک آبی دلفین استانبول

هزینه بلیت و دسترسی های نزدیک به پارک آبی دلفین استانبول

هزینه بلیت این پارک آبی در طول هفته برای آقایان پنجاه لیر و آخر هفته پنجاه تا شصت لیر می باشد. برای خانم ها نیز در طول هفته بیست لیر و در آخر هفته 45 لیر می باشد. برای کودکان پنج تا دوازده سال در طول هفته 25 لیر و آخر هفته 35 لیر است. کودکان تا سن چهار سال نیز میتوانند به صورت رایگان از پارک آبی دلفین استانبول دیدن کنند. این پارک آبی از اردیبهشت تا شهریور ماه مشغول به کار بوده و توریست ها و گردشگران تور ارزان استانبول میتوانند از ساعت ده صبح تا هشت شب از پارک آبی دلفین استفاده کنند. این پارک آبی در باغچه شهیر، خیابان کمال پاشا قرار دارد.

هزینه بلیت و دسترسی های نزدیک به پارک آبی دلفین استانبول