امروزه دبی یکی از قطب های گردشگری شناخته می شود که در آن می توانید جلوه های مدرن زیادی را نظاره گر باشید در این مطلب با ما همراه باشید تا ما شما را از آب و هوای گرم دبی به یک پارک آبی و ورزش های آبی هیجان انگیز آن ببریم.
پارک آبی آتلانتیس در هتل آتلانتیس دبی یکی از هتل های برتر دبی در جزیره نخل شکل جمیرا قرار دارد و در مساحتی به بزرگی 141 هکتار ساخته شده است. سرسره های عظیم، رودخانه ی خروشان، استخر های کوچک و بزرگ، وسایل بازی مدرن و هیجان انگیز، سرزمین کودکان، نبرد با کوسه، آکواریوم، غواصی، سرزمین دلفین ها و … از جمله تفریحات و بازی های این پارک بزرگ می باشد. رستوران های متنوع و تفریحات شبانه از دیگر بخش های موجود در پارک می باشند.
در بخش اول سرسره های آبی و هیجان انگیز را معرفی می کنیم، در این پارک 7 نوع سرسره وجود دارد که امتحان کردن هرکدام از آنها سطح آدرنالین خونتان را به بالاترین حد خود می رساند.


1) سرسره آبی آکواکندا Aquaconda
2) سرسره زوم رنگو Zoomerango
3) سرسره انتقام خدای دریا Poseidon’s Revenge
4) سرسره رقابت Slitherine
5) سرسره ایمان The Leap Of Faith
6) سرسره ترن آبی Water Coasters
7) سرسره حمله کوسه Shark Attack
در بخش دوم رودخانه تفریحی (River Rides) قرار دارد که 2 رودخانه در آن قرار دارد یکی از رودخانه ها آرام و دیگری خروشان. بازی هایی که در این رودخانه ها می توان انجام داد:
 رپیدز( در این بازی با تیوپ های بادی وارد رودخانه ی خروشان می شوید و مسافت ۱٫۶ کیلومتر را میان آب های متلاطم طی می کنید، و از محیط شبیه سازی شده ی جنگل هم عبور می کنید که از جذاب ترین قسمت های بازی است و در طول بازی با دیواره های روخانه هم برخورد می کنید.)


اسکیت روی سرسره ( در این بازی روی سرسره های غول آسا با اسکیت به بازی می پردازند که البته هر کسی این اجازه را ندارد و اسکیت بازان حرفه ای و در مراسم های خاص این بازی را انجام می دهند.)
ماجراجویی با آبزیان
در این قسمت گونه های مختلف آبزیان، انواع ماهی ها، کوسه، شیر دریایی و دلفین نگهداری می شود که بازدیدکنندگان می توانند همراه مربی ها به آبزیان غذا بدهند و از نزدیک آنها را ببینند و لمس کنند.
غواصی با کوسه
در این قسمت می توانید با کوسه ها و ماهی ها به غواصی بپردازید.البته باید آشنایی با غواصی داشته باشید. در خود پارک هم کلاس های آشنایی و توجیهی غواصی توسط مربیان برگزار می شود که اگر علاقه مند باشید می توانید در آن ها شرکت کنید. سن افرادی هم که علاقه مند هستند نباید کمتر از 6 سال باشد.
شنا با شیر دریایی
اگر تا بحال یک شیر دریایی را از نزدیک ندیده اید می توانید این فرصت را بدست آورید و از نزدیک با شیرهای دریایی در تماس باشید و لمسشان کنید.
آکواریوم
پارک آتلانتیس دنیای زیر آب را در این آکواریوم شبیه سازی کرده با بیش از 65000 گونه از آبزیان، بخش هایی که در این قسمت می توانید ببینید و انجام دهید شامل : کشف دنیای آتلانتیس، غواصی در آکواریوم، ملاقات با بچه تمساح، اتاق آکواریوم گمشده و شنا با لوله های تنفسی می باشد.


بخش تفریحات کودکان و کلوپ کودکان
در این بخش کودکان به همراه والدینشان می توانند به بازی بپردازند همچنین در بخش کلوپ کودکان می توانند به بازی های کامپیوتری بپردازند.


سرزمین دلفین ها
شما در این بخش می توانید به تماشای دلفین های زیبا باهوش و بامزه بپردازید و با آنها بازی و شنا کنید


همچنین در این پارک آبی بزرگ ۱۶ رستوران و کیوسک ارائه ی مواد غذایی و خوراکی های سبک و رستوران هایی با غذاهای عربی، کره ای، تایلندی، فست فود و …وجود دارد.
در پارک آبی آتلانتیس برای افرادی که احساس نیاز به خرید لباس و یا وسایل تفریح در کنار ساحل را دارند هم فروشگاه هایی آماده شده اند تا وسایلی از جمله، لباس ورزشی، مایو، کلاه آفتاب گیر، لباس های غواصی، کرم ضد آفتاب، حوله و … را به بازدیدکنندگان ارائه دهند.

کانال تلگرام لست تورز lasttours1@