هتل reydel استانبول : هتل سه ستاره ریدل، در منطقه یونکاپانی استانبول قرار داشته، مکانی که برای تاریخ دوستان بسیار جذاب است. کارکنان این هتل با توریست ها و گردشگران تور استانبول به زبان های انگلیسی، ترکی و روسی صحبت کرده و هر اطلاعات محلی ای بتوانند، به میهمانان خود میدهند. هتل reydel استانبول برای میهمانان خود خدماتی نظیر پارکینگ اختصاصی، پذیرش و سرویس دهی شبانه روزی، محوطه مخصوص استعمال سیگار، حمل و نگهداری از چمدان ها، اینترنت بی سیم رایگان، خشکشویی و اتوشویی، ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، نگهداری از کودکان، کرایه اتومبیل، صرافی، صندوق امانات و ... ارائه میدهد.

هتل reydel استانبول

اتاق های هتل reydel استانبول

هتل reydel استانبول، به طور کلی 22 اتاق داشته که از هرکدام به سمت باغ و یا شهر دیدن دارند. در این اتاق ها امکانات خوب و مناسبی نظیر حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، سیستم تهویه هوا، مینی بار، تلویزیون ماهواره ای، تلفن، سیستم گرمایشی و سرمایشی، اینترنت بی سیم رایگان، چای ساز و قهوه ساز، سرویس دهی شبانه روزی، گاوصندوق، نظافت روزانه و ... برای راحتی توریست ها و گردشگران تور استانبول فراهم شده تا در طول اقامت، کمبود چیزی را احساس نکنند.

اتاق های هتل reydel استانبول

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل reydel استانبول

در رستوران های این هتل سه ستاره انواع و اقسام غذاهای بین المللی، محلی، آسیایی و ... برای میهمانان و توریست های تور استانبول، به همراه نوشیدنی های مختلف آماده می شوند. همینطور صبحانه ها هر روز صبح به صورت بوفه ای سرو می شوند.

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل reydel استانبول

دسترسی های نزدیک به هتل reydel استانبول

هتل ریدل سه ستاره در استانبول، با فاصله سه کیلومتری از کاخ دلماباغچه، پنج کیلومتری از پارک ییلدیز و یک کیلومتری از منطقه تاریخی سلطان احمد، کاخ توپکاپی و مسجد آبی قرار دارد. فرودگاه بین المللی آتاتورک نیز در فاصله دوازده کیلومتری از هتل ریدل استانبول می باشد.