هتل prime گرجستان : هتل سه ستاره پرایم در گرجستان، به خاطر داشتن چندین کلوپ شبانه روزی خوب، محبوبیت بسیاری بین توریست ها و گردشگران تور گرجستان پیدا کرده. کارکنان هتل prime گرجستان، مسلط به چند زبان گرجی، ترکی، انگلیسی و روسی بوده و به صورت شبانه روزی به میهمانان تور گرجستان خود سرویس دهی می کنند. اینترنت بی سیم نیز به صورت رایگان در سراسر هتل ارائه شده و از جمله خدمات این هتل برای توریست ها و گردشگران تور گرجستان میتوان به پذیرش 24 ساعته، ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، اتاق کنفرانس و جلسات، سالن آرایشی، کرایه اتومبیل، آسانسور، حمل چمدان ها، نگهداری از کودکان، خشکشویی و اتوشویی، صندوق امانات، صرافی و ... اشاره کرد.

هتل prime گرجستان

اتاق های هتل prime گرجستان

هتل prime گرجستان، به طور کلی دارای 35 اتاق می باشد. این اتاق ها هرکدام دارای امکانات مشابهی مثل سیستم تهویه هوا، مینی بار یا یخچال، گاوصندوق، سیستم گرمایشی و سرمایشی، تلویزیون ماهواره ای، اینترنت بی سیم رایگان، تلفن، سرویس دهی شبانه روزی، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، نظافت روزانه، چای ساز و قهوه ساز و ... هستند.

اتاق های هتل prime گرجستان

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل prime گرجستان

در رستوران این هتل سه ستاره انواع و اقسام غذاهای بین المللی، گرجی، اروپایی و ... را برای توریست ها و گردشگران تور گرجستان آماده می شوند. بار هتل نیز نوشیدنی های مختلف گرم و سرد، آبمیوه ها و اسنک ها را برای توریست های تور گرجستان سرو می کنند. از جمله امکانات رفاهی هتل prime گرجستان میتوان به سالن بدنسازی، سونا و جکوزی، استخر و .... اشاره کرد.

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل prime گرجستان

دسترسی های نزدیک به هتل prime گرجستان

 از این هتل سه ستاره تا ساحل بسیار زیبای دریای سیاه پانزده دقیقه فاصله دارد. مرکز شهر نیز در فاصله پنج دقیقه ای از هتل می باشد. بهترین رستوران ها و کافه های شهر نیز با پنج دقیقه فاصله از این هتل قرار دارند. فرودگاه بین المللی از هتل prime گرجستان، تنها سه کیلومتر فاصله دارد.