هتل le bleu در کوش آداسی : هتل پنج ستاره لوکس و مدرن le bleu که قبلا آن را به نام نوا بیچ کلاب میشناختند اکنون یکی از بهترین هتل ها به اسم هتل ‏le bleu‏ در کوش آداسی میباشد. امتیاز مثبت این هتل مشرف بودن به دریا و ساحل اختصاصی زیبای آن است. امکانات و خدمات این هتل از جمله پذیرش به صورت شبانه روزی بوده و امکانات رایگان آن اینترنت بی سیم و پارکینگ اختصاصی میباشد. هتل ‏le bleu‏ در کوش آداسی پیش از آنکه نامش تغییر کند عملیات بازسزی را شروع کرده و اکنون بهترین هتل در شهر معرفی میشود. هتل ‏le bleu‏ در کوش آداسی امکانات دیگری مثل اجاره ماشین، فضای بزرگ اتاق ها و باغ، صرافی، و ترنسفر برای فرودگاه دارد.

هتل le bleu در کوش آداسی

اتاقهای هتل ‏le bleu‏ در کوش آداسی

این هتل 270 اتاقه، دو مدل اتاق رو به دریا و رو به باغ داشته که هر دوی آنها دارای خدمات سیستم تهویه و اینترنت بی سیم رایگان میباشد. علاوه بر منظره زیبایی که به شما مدهید، تراس اختصاصی دارد. فضای بزرگ اتاق ها و خدمات شبانه روزی به اتاق ها باعث میشود تا احساس راحتی کنید. از دیگر امکانات اتاق های هتل ‏le bleu‏ در کوش آداسی حمام لوکس و تلوزیون ماهواره ای، مینی بار، طراحی زیبای اتاق ها و گاو صندوق میباشد.

اتاقهای هتل ‏le bleu‏ در کوش آداسی

امکانات تفریحی و رستوران های هتل ‏le bleu‏ در کوش آداسی

هتل ‏le bleu‏ در کوش آداسی فعالیت ها و سرگرمی های شبانه بسیاری دارد. اما امکانات تفریحی ورزشی آن شامل استخر روباز، زمین بازی برای ورزش تنیس و باشگاه بدنسازی میباشد. از دیگر امکانات تفریحی هتل ‏le bleu‏ در کوش آداسی میتوان به مرکز ماساژ و اسپا، سونا و جکوزی، حمام ترکی و برنامه های شاد و جالب برای کودکان میشود. هتل ‏le bleu‏ در کوش آداسی دارای سه رستوران LE BLEU، LIPARI و رستوران اصلی هتل میباشد که هرکدام از آنها بهترین غذاهای بین المللی در شهر را برای مهمانان توریست تور کوش آداسی سرو میکنند. سرو غذا در رستوان های این هتل 24 ساعته بوده و کافه های آن بهترین نوشیدنی های گرم و سرد را در کنار استخر بزرگش دارد.