هتل 3 ستاره استانبول میدان تقسیم : استانبول هتل های بسیار داشته که هرکدام از پنج ستاره گرفته تا دو ستاره، مجهز و لوکس هستند. توریست ها و گردشگرانی که قصد دارند بهترین اقامت را در طول سفر با تور استانبول تجربه کنند، معمولا سراغ هتل های پنج ستاره و چهار ستاره میروند. اما در این میان کسانی هم هستند که بیشتر برای تفریحات و گشت و گذار وقت گذاشته و هزینه می کنند. به همین خاطر بیشتر به هتلی احتیاج دارند که هزینه پایینی داشته و از طرفی نیازهای آنها را در طول سفر برطرف کنند. برای اقامت در این هتل ها بهتر است هتل های سه ستاره را انتخاب کنند. هتل های سه ستاره استانبول از با توجه به امکانات خوب و مناسبی که ارائه میدهند، قیمت مقرون به صرفه ای دارند. بهترین هتل های سه ستاره استانبول، در منطقه معروف تقسیم قرار دارند. هتل های 3 ستاره استانبول میدان تقسیم، امکانات بیشتری به میهمانان و توریست های تور استانبول ارائه داده و از خدمات بسیار خوبی برخوردار است. در ادامه با لست تورز همراه باشید تا بهترین هتل های 3 ستاره استانبول میدان تقسیم را بشناسید.

هتل کامفورت سوئیت استانبول

از هتل های معروف و بسیار خوب سه ستاره میدان تقسیم که مورد استقبال بسیاری از توریست ها و گردشگران تور استانبول شده است میتوان به هتل کامفورت سوئیت اشاره کرد. برای اقامت در این هتل نیازی به خرج هزینه بسیار نیست و شما میتوانید با صرف هزینه کم، در طول اقامت از امکانات و خدمات خوبی نظیر اینترنت بی سیم رایگان در مکان های عمومی و اتاق ها، کرایه اتومبیل، صرافی، صندوق امانات، سیستم تهویه هوا، سرویس دهی شبانه روزی، ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، پارکینگ اختصاصی، روزنامه در لابی، آسانسور، حمل و نگهداری از چمدان ها، خشکشویی و اتوشویی، پذیرش 24 ساعته و ... برخوردار باشید. از این هتل تا مسجد آبی سه کیلومتر تا نماشگاه مرکزی سی ان آر پانزده کیلومتر راه می باشد. همینطور فاصله بین هتل تا فرودگاه بین المللی نیز پانزده کیلومتر است.

هتل کامفورت سوئیت استانبول

هتل هرا مونتاگنا استانبول

این هتل سه ستاره در میدان تقسیم استانبول با فاصله بسیار خوب تا خیابان معروف استقلال، نیشان تاشی، عثمان بی و مراکز تجاری و تفریحی بسیار خوب شهر دارد. همینطور مناطقه تاریخی نیز نزدیک به هتل هرا مونتاگنا می باشد. این هتل نیز اقامت راحت با هزینه مناسبی را برای میهمانان و توریست های تور استانبول فراهم خواهد کرد. امکانات داخلی اتاق های این هتل شامل سیستم تهویه هوا، مینی بار، اینترنت بی سیم رایگان، میز مطالعه، سرویس دهی شبانه روزی، حمام اختصاصی، گاوصندوق و ... می باشند. اینترنت بی سیم به صورت رایگان در سراسر هتل ارائه شده و پذیرش و سرویس دهی، 24 ساعته هستند.

هتل هرا مونتاگنا استانبول

هتل اترنو استانبول

از دیگر هتل های خوب سه ستاره در این منطقه، هتل اترنو است. از این هتل سه ستاره مثل هتل هرا مونتاگنا تا خیابان های معروف استقلال، عثمان بی و نیشان تاشی فاصله بسیار کمی است. هتل اترنو دو رستوران و یک کافه داشته که برای میهمانان تور استانبول خود انواع و اقسام غذاهای بین المللی، محلی، ترکی و ... را همراه با نوشیدنی های مختلف سرو می کنند. این هتل به طور کلی شصت اتاق به همراه سرویس دهی شبانه روزی دارد. برای راحتی اقامت میهمانان و توریست های تور استانبول امکانات و خدماتی نظیر پذیرش 24 ساعته، نگهداری از کودکان، خشکشویی و اتوشویی، سیستم تهویه هوا، مینی بار، لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، کرایه اتومبیل، اینترنت بی سیم رایگان و ... را ارائه میدهند. فاصله هتل اترنو تا فرودگاه بین المللی نیز 24 کیلومتر می باشد.

هتل اترنو استانبول

هتل آلیون تکسیم استانبول

هتل آلیون را میتوان زیباترین هتل سه ستاره در میدان تکسیم استانبول نام برد. این هتل علاوه بر معماری شیک و بسیار زیبایش، به بسیاری از جاذبه های گردشگری شهر نزدیک بوده و همینطور فاصله اش با فرودگاه بین المللی آتاتورک، تنها بیست کیلومتر است. این هتل سه ستاره به طور کلی 27 اتاق داشته که داخل هرکدام امکاناتی نظیر اینترنت بی سیم رایگان، سیستم تهویه هوا، مینی بار، تلویزیون ماهواره ای، تلفن، سیستم گرمایشی و سرمایشی، گاوصندوق، تراس اختصاصی به همراه گلدان های رنگارنگ، نظافت روزانه، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، چای ساز و قهوه ساز، سرویس دهی شبانه روزی و ... ارائه شده اند. رستوران آن نیز لذیذترین غذاهای ترکی، بین المللی، محلی و ... را با نوشیدنی های مختلف برای میهمانان و توریست های تور استانبول خود آماده می کند.

هتل آلیون تکسیم استانبول

هتل تکسیم استار استانبول

از اتاق های این هتل به سمت شهر و بسفروس چشم انداز بسیار زیبایی خواهید داشت. توریست ها و گردشگران تور استانبول با اقامت خود در این هتل از امکانات و خدماتی نظیر پارکینگ اختصاصی، ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، خشکشویی و اتوشویی، نگهداری از کودکان، استخر سرپوشیده، سالن بدنسازی، سونا و جکوزی، ماساژ و اسپا، رستوران با غذاهای بین المللی، محلی و آسیایی، سیستم تهویه هوا، کرایه اتومبیل و ... برخوردار خواهند بود. ایستگاه مترو تکسیم سیصد متر و قصر دولما باغچه بیست دقیقه از هتل استار تکسیم فاصله دارند. فاصله این هتل سه ستاره تا فرودگاه بین المللی، بیست کیلومتر می باشد.

هتل تکسیم استار استانبول

برای داشتن سفرهایی باکیفیت و ارزان، روی یکی از تورهای زیر کلیک کنید :

 
تور استانبول (قطار) تور استانبول (زمینی)
تور استانبول تور آنتالیا
تور گرجستان  تور دبی
 تور ارمنستان تور ارمنستان زمینی
تور مشهد تور کیش
تور تایلند تور پوکت
تور پاتایا تور اروپا
تور مالزی تور کوالالامپور
تور بالی تور هند
تور چین تور گوانجو
تور مسکو تور سن پترزبورگ
تور باکو تور قونیه
تور آلمان تور فرانسه
تور گوا تور دهلی
تور لحظه آخری تور ارزان
توریاب توریاب جستجو تور هتل