هتل گلدن کاست باکو : هتل پنج ستاره گلدن کاست باکو درست روبروی دریای زیبا خزر قرار داشته و تلاش کرده تا بهترین اقامت را برای توریست ها و گردشگران تور باکو بوجود آورد. این هتل با سبک اروپایی کلاسیک طراحی شده و محیطی آرام و دوست داشتنی را به وجود آورده است. از دیگر امکانات این هتل برای میهمانان تور باکو، پارکینگ اختصاصی رایگان، سالن آرایشی، خدمات برای افراد کم توان و معلول، ترانسفر فرودگاه و درون شهری، سالن کنفرانس و جلسات، اینترنت بی سیم رایگان، خشکشویی و اتوشویی، کرایه اتومبیل، صرافی، نگهداری از کودکان، فروشگاه هدایا و سوغاتی، صندوق امانات و ... هستند.

هتل گلدن کاست باکو

اتاق های هتل گلدن کاست باکو

هتل گلدن کاست بامو به طور کلی 76 اتاق و سوئیت داشته که همه آن ها دارای امکانات سیستم تهویه هوا، سیستم گرمایشی و سرمایشی، تلویزیون ماهواره ای، تلفن، اینترنت بی سیم رایگان، مینی بار، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، چای ساز و قهوه ساز، اینترنت بی سیم رایگان، سرویس دهی شبانه روزی، گاوصندوق، نظافت روزانه، میزمطالعه، مبلمان راحت و مدرن و ... هستند.

اتاق های هتل گلدن کاست باکو

امکانات رفاهی و رستوران های هتل گلدن کاست باکو

در رستوران های این هتل پنج ستاره انواع و اقسام غذاهای ترکی، بین المللی، دریایی، محلی و ... سرو می شوند. صبحانه ها نیز به صورت بوفه در رستوران آماده می شوند. امکانات رفاهی و تفریحی این هتل شامل سالن اسپا و ماساژ، سونا و جکوزی، آبگرم، سالن بدنسازی، اتاق بخار، استخر سرپوشیده و ... می باشند.

امکانات رفاهی و رستوران های هتل گلدن کاست باکو

دسترسی های نزدیک به هتل گلدن کاست باکو

از هتل گلدن کاست باکو تا ساحل طلایی سه کیلومتر، تا میدان پرچم و شهر قدیمی 550 متر و همینطور تا بندر باکو دو کیلومتر فاصله دارد. ایستگاه قطار این شهر در فاصله یک کیلومتری از این هتل هستند. فاصله بین هتل تا فرودگاه بین المللی، سه کیلومتر است.