هتل گلدن پراس استانبول : هتل چهار ستاره گلدن پراس در خیابان محبوب استقلال قرار داشته و بهترین دسترسی را به سمت رستوران ها، فروشگاه ها و مراکز تفریحی و جاذبه ها دارد. این هتل شش طبقه برای میهمانان و توریست های تور استانبول امکانات و خدماتی نظیر ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، کرایه اتومبیل، خشکشویی و اتوشویی، اینترنت بی سیم رایگان، صندوق امانات، صرافی، نگهداری از کودکان، سرویس دهی و پذیرش شبانه روزی، روزنامه در لابی، سالن کنفرانس و جلسات، نظافت روزانه و ... را ارائه میدهد. هیمنطور نسبت به خدماتی که ارائه داده و موقعیت مکانی بسیار خوبی که دارد، هزینه مقرون به صرفه و مناسبی دریافت می کند.

هتل گلدن پراس استانبول

اتاق های هتل گلدن پراس استانبول

هتل گلدن پراس استانبول به طور کلی دارای 29 اتاق و سوئیت بوده که به چند دسته زیر تقسیم می شوند :

  • اتاق های استاندارد
  • اتاق های خانوادگی
  • سوئیت ها

به توریست ها و گردشگران تور استانبول پیشنهاد می شود اتاق های طبقه آخر این هتل چهار ستاره را انتخاب کنند تا از پنجره و تراس آن ها به سمت شهر چشم اندازی زیبا داشته باشند. در تمام اتاق ها و سوئیت های این هتل انواع امکانات خوب و مدرن مثل اینترنت بی سیم رایگان، تلویزیون ماهواره ای، تلفن، مینی بار، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، سیستم تهویه هوا، سرویس دهی شبانه روزی، سیستم گرمایشی و سرمایشی، نظافت روزانه، گاوصندوق، چای ساز و قهوه ساز، میز اتو و ... ارائه شده اند.

اتاق های هتل گلدن پراس استانبول

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل گلدن پراس استانبول

هت گلدن پراس رستوران خاصی نداشته و توریست ها و گردشگران تور استانبول میتوانند تنها صبحانه ها را در هتل میل کنند. صبحانه های رستوران این هتل بوفه بین المللی و ترکی است.

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل گلدن پراس استانبول

دسترسی های نزدیک به هتل گلدن پراس استانبول

این هتل چهار ستاره از کلیسای کاتولیک رومی و کلیسای سنت آنتونی پادرا سیصد متر و از حمام ترکی گالاتاسرای چهارصد متر فاصله دارد. موزه دیدنی و جذاب پرا نیز در فاصله پانصد متری از هتل گلدن پراس استانبول قرار دارد. همچنین مسجد سلیمانیه و بازار ادویه دو کیلومتر و اسکله قایق رانی جزایر شاهزاده یک کیلومتر از هتل فاصله دارند. رستوران های خوبی مثل رستوران نویزاده، کافه هاردراک و کافه بار آسمالی مکسیت در نزدیکی این هتل چهار ستاره هستند. میدان تقسیم نیز در فاصله هفتصد متری می باشد.