هتل گلدن پالاس تفلیس گرجستان : هتلی نزدیک به بازار بزرگ تفلیس و میدان آزادی این شهر که چهار ستاره داشته و مناسب برای خانواده ها میباشد. فرودگاه بین المللی تفلیس نیز در بیست کیلومتری از این هتل چهار ستاره قرار گرفته. کارکنان هتل گلدن پالاس تفلیس گرجستان انواع خدمات و امکانات خشکشویی و لباسشویی، پذیرش شبانه روزی، صرافی، سالن برگزاری مراسمات و کنفرانس ها، ترنسفر فرودگاهی، کرایه خودرو، اینترنت رایگان، پارکینگ، روزنامه رایگان در لابی، صندوق امانات، فکس و کپی و برنامه تورها برای گرشگران تور گرجستان میباشد.

هتل گلدن پالاس تفلیس گرجستان

اتاق های هتل گلدن پالاس تفلیس گرجستان

اتاق های این هتل میتواند همان اقامتگاهی باشد که در تفلیس به دنبال آن بودید. این اتاق ها دکوراسیونی زیبا و شیک داشته و همگی از خدمات مینی بار یا یخچال، حمام مجهز و لوکس، سیستم تهویه هوا، تلوزیون، گاوصندوق، تراس، تلفن و اینترنت رایگان برخوردارند. همینطور سرویس دهی به تمام اتاق های خانواده، معمولی و اختصاصی به صورت شبانه روزی بوده و امکان سرو غذا در اتاق ها وجود دارد.

اتاق های هتل گلدن پالاس تفلیس گرجستان

رستورانها و امکانات تفریحی هتل گلدن پالاس تفلیس گرجستان

اگر میخواهید غذاهای محلی گرجی را تست کنید راه نروید، رستوران هتل گلدن پالاس تفلیس گرجستان بهترین غذاهای محلی و سنتی این کشور را سرو میکند همینطور انواع غذاهای اروپایی به همراه نوشیدنیهای متنوع گرم و سرد که در شبانه روز برای میهمانان آماده میکند. امکانات تفریحی هتل گلدن پالاس تفلیس گرجستان نیز شامل بازی بیلیارد، استخر بزرگ سرپوشیده، سونا و جکوزی و سالن ورزشی مجهز میشود.