هتل گرین کوئین بوتیک تفلیس گرجستان : هتل چهار ستاره گرین کوئین بوتیک در منطقه سابورتالو تفلیس، مرکز شهر قرار داشته و کارکنانی مجرب و حرفه ای دارد. کارکنان هتل به زبان های انگلیسی، روسی، فارسی و گرجی مسلط هستند. ارائه سرویس به اتاق ها و میهمانان و خدمات پذیرش در این هتل به صورت شبانه روزی می باشد. برای توریستها و گردشگران تور لحظه آخری گرجستان خدماتی نظیر اینترنت بی سیم رایگان، خشکشویی و اتوشویی، ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، کرایه اتومبیل، پارکینگ اختصاصی، نگهداری از کودکان، نظافت روزانه، میز تور، فروشگاه هدایا و سوغاتی، محوطه مخصوص استعمال سیگار، تاکسی سرویس و ... ارائه می شوند.

هتل گرین کوئین بوتیک تفلیس گرجستان

اتاق های هتل گرین کوئین بوتیک تفلیس گرجستان

هتل گرین کوئین بوتیک تفلیس گرجستان به طور کلی بیست اتاق و سوئیت دارد که به چند دسته زیر تقسیم شده :

  • اتاق های استاندارد
  • اتاق های دو نفره
  • اتاق های سه نفره
  • اتاق های خانوادگی
  • آپارتمان دو خوابه
  • سوئیت برتر

برای اتاق ها و سوئیت های این هتل چهار ستاره انواع امکانات مدرن و بروز فراهم شده تا توریست ها و گردشگران تور لحظه آخری گرجستان در طول اقامت خود در هتل گرین کوئین بوتیک تفلیس احساس راحتی داشته باشند. امکانات داخلی اتاق های هتل گرین کوئین بوتیک تفلیس گرجستان شامل مینی بار، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، سیستم تهویه هوا، اینترنت بی سیم رایگان، تلویزیون ماهواره ای، تلفن، نظافت روزانه، سیستم گرمایشی و سرمایشی، امکان سرو صبحانه رایگان در اتاق، گاوصندوق، چای ساز و قهوه ساز، سرویس دهی شبانه روزی و ... می باشند.

اتاق های هتل گرین کوئین بوتیک تفلیس گرجستان

امکانات رفاهی و رستوران های هتل گرین کوئین بوتیک تفلیس گرجستان

مجموعه رستوران ملکه در هتل گرین کوئین بوتیک برای میهمانان و توریست های تور لحظه آخری گرجستان انواع و اقسام غذاهای بین المللی، محلی، اروپایی و تخصصی را در سه وعده صبحانه، ناهار و شام سرو می کند. در کنار اینها، بار هتل انواع نوشیدنی های گرم و سرد، آبمیوه ها، دسر و شیرینی ها را نیز ارائه میدهد.

امکانات رفاهی و رستوران های هتل گرین کوئین بوتیک تفلیس گرجستان

دسترسی های نزدیک به هتل گرین کوئین بوتیک تفلیس گرجستان

جاذبه های گردشگری محبوبی مثل سالن تئاتر روستاولی با سه کیلومتر، میدان آزادی با پنج کیلومتر، سالن تئاتر و باله و اپرا با پنج کیلومتر فاصله از هتل گرین کوئین بوتیک تفلیس گرجستان قرار دارند. ایستگاه متروی دانشگاه پزشکی نیز در فاصله چهار متری از هتل می باشد. فرودگاه بین المللی تفلیس از هتل گرین کوئین بوتیک تفلیس گرجستان بیست کیلومتر فاصله دارد.