هتل گرند کرداوگلو کوش آداسی : این هتل قدیمی که به تازگی مورد بازسازی قرار گرفته، هشتاد اتاق داشته و نزدیک به مراکز تفریحی و تجاری کوش آداسی میباشد. هتل گرند کرداوگلو کوش آداسی با چهار ستاره به صورت شبانه روزی به میهمانان خود امکانات میدهد، همینطور دارای خدمات اتوشویی و لباسشویی، آرایشگاه برای بانوان، سالن بزرگ و مجهز برای برگزاری مراسمات و نشست های شما دارد. پارکینگ و اینترنت بی سیم نیز در هتل گرند کرداوگلو کوش آداسی رایگان ارائه میشود. هتل گرند کرداوگلو کوش آداسی باغ بسیار زیبا و بزرگی داشته که شما میتوانید با قدم زدن در آن سرحال تر شوید.

هتل گرند کرداوگلو کوش آداسی

اتاق های هتل گرند کرداوگلو کوش آداسی

هتل گرند کرداوگلو هشتاد اتاق داشته که به دو قسمت سیگاری ها و غیر سیگاری ها تقسیم میشوند. اما همه اتاق ها و سوئیت ها امکانات و خدماتی مثل سیستم تهویه هوا، اینترنت بی سیم رایگان، حمام مجهز و لوکس، یخچال یا مینی بار، تلوزیوم ماهواره ای، بالکن و کف پوش فرش میباشد. همینطور شما میتوانید صبحانه را در اقامتگاه خودتان میل کنید.

اتاق های هتل گرند کرداوگلو کوش آداسی

امکانات تفریحی و رستوران های هتل گرند کرداوگلو کوش آداسی

بازی ها و سرگرمی های خوبی برای توریست ها و گردشگران تور کوش آداسی در این هتل موجود است مثل بازی پینگ پنگ، بیلیارد، پیاده روی در باغ، استخرهای روباز و سرپوشیده، سالن بدنسازی، بازی دارت، سونا و جکوزی، حمام ترکی، مرکز آب گرم و اسپا به همراه ماساژ و .. میباشد. رستوران ها و کافه های این هتل بهترین و باکیفیت ترین غذاها و نوشیدنی های اطراف را برای شما سرو میکنند.