هتل گرند پامیر استانبول : هتل سه ستاره گرند پامیر در منطقه فاتح قرار داشته و کارکنان آن به صورت شبانه روزی از میهمانان پذیرایی می کنند. توریست ها و گردشگران تور استانبول با اقامت خود در هتل گرند پامیر از امکانات و خدماتی نظیر خشکشویی و اتوشویی، نگهداری از کودکان، صرافی، صندوق امانات، ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، کرایه اتومبیل، خدمات مخصوص برای افراد معلول، پذیرش شبانه روزی، محوطه مخصوص استعمال سیگار، پارکینگ اختصاصی، سالن کنفرانس و جلسات، حمل و نگهداری از چمدان ها و ... برخوردار خواهند بود.

هتل گرند پامیر استانبول

اتاق های هتل گرند پامیر استانبول

هتل گرند پامیر استانبول به طور کلی سی اتاق و سوئیت داشته که به چند دسته زیر تقسیم می شوند :

  • اتاق های استاندارد یک تخته
  • اتاق های استاندارد دو تخته
  • اتاق های استاندارد سه تخته

در هرکدام از اتاق ها و سوئیت های این هتل سه ستاره امکانات مشابهی نظیر چای ساز و قهوه ساز، مینی بار، گاوصندوق، سیستم تهویه هوا، تلویزیون ماهواره ای، تلفن، نظافت روزانه، سرویس دهی شبانه روزی، اینترنت بی سیم رایگان، سیستم گرمایشی و سرمایشی، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان و ... برای راحتی میهمانان و توریست های تور ارزان استانبول فراهم شده اند.

اتاق های هتل گرند پامیر استانبول

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل گرند پامیر استانبول

هتل گرند پامیر یک رستوران به اسم کوسیِم کباب سالنو داشته که در سه وعده صبحانه، ناهار و شام را سرو می کند. صبحانه های این رستوران به شکل بوفه ای بوده و رایگان بوده و منوی غذایی برای دیگر وعده ها نیز شامل انواع غذاهای بین المللی، محلی و ترکی می باشند.

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل گرند پامیر استانبول

دسترسی های نزدیک به هتل گرند پامیر استانبول

موقعیت مکانی این هتل سه ستاره بسیار عالی بوده و با اقامت در آن میتوان به بسیاری از مراکز تجاری و تفریحی و جاذبه های گردشگری شهر استانبول دسترسی نزدیک داشت. مسجد سلیمانیه و بازار بزرگ استانبول تنها یک کیلومتر از هتل فاصله دارند. مسجد فاتح نیز در فاصله دو کیلومتری از هتل می باشد. از این هتل تنها با فاصله زمانی پانزده دقیقه میتوان به خیابان استقلال، منطقه نیشان تاشی، مراکز تاریخی و تفریحی، عثمان بی، میدان تقسیم و مراکز خرید معروف شهر رسید. از هتل گرند پامیر استانبول تا فرودگاه بین المللی آتاتورک دوازده کیلومتر فاصله است.