هتل گرند هتل دپرا استانبول : هتل چهار ستاره گرند دپرا در منطقه بیوگلو قرار داشته و سال 2015 تاسیس شده است. این هتل که بنایی نیمه تاریخی داشته، با خیابان استقلال تنها چند قدم فاصله دارد. هتل گرند دپرا 550 مترمربع مساحت دارد و در خود سالن کنفرانس و جلسات بزرگی با ظرفیت هفتاد نفر، سالن آرایشی، پارکینگ، 84 اتاق و سوئیت، رستوران و کافه، استخر، امکانات رفاهی و ... دارد. از جمله خدمات این هتل چهار ستاره برای توریست ها و گردشگران تور استانبول شامل اینترنت بی سیم رایگان، سرویس دهی و پذیرش شبانه روزی، ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، صرافی، صندوق امانات، کرایه اتومبیل، نگهداری از کودکان، خشکشویی و اتوشویی و ... می باشند.

هتل گرند هتل دپرا استانبول

اتاق های هتل گرند هتل دپرا استانبول

هتل گرند هتل دپرا استانبول در مجموع 84 اتاق و سوئیت داشته که به چند دسته زیر تقسیم می شوند :

  • اتاق های استاندارد
  • سوئیت های خانوادگی

در هرکدام از اتاق ها و سوئیت های این هتل چهار ستاره علاوه بر امکانات خاص، امکانات مشابهی نظیر تلویزیون ماهواره ای، مینی بار، سیستم تهویه هوا، سیستم گرمایشی و سرمایشی، مینی بار، تلفن، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، سرویس دهی شبانه روزی، چای ساز و قهوه ساز، گاوصندوق، اینترنت بی سیم رایگان و ... برای میهمانان و توریست های تور ارزان استانبول ارائه شده اند.

اتاق های هتل گرند هتل دپرا استانبول

امکانات رفاهی و رستوران های هتل گرند هتل دپرا استانبول

امکانات رفاهی نظیر استخر سرپوشیده، حمام ترکی، سالن اسپا و ماساژ، سالن بدنسازی، سونا و جکوزی و ... برای سرگرم کردن میهمانان و توریست های تور لحظه آخری استانبول ارائه شده اند. در رستوران ها و کافه های هتل گرند هتل دپرا استانبول نیز انواع و اقسام غذاهای بین المللی، محلی، ترکی و .. همراه با نوشیدنی های مختلف گرم و سرد سرو می شوند.

امکانات رفاهی و رستوران های هتل گرند هتل دپرا استانبول

دسترسی های نزدیک به هتل گرند هتل دپرا استانبول

جاذبه های نزدیک به این هتل کلیسای سنت آنتوان با صد متر و برج گالاتا با هشتصد متر می باشد. از هتل گرند هتل دپرا استانبول تا فرودگاه بین المللی آتاتورک چهارده کیلومتر فاصله است.