هتل گرند بلیش کوش آداسی : یکی از بهترین هتل هایی که ساحل اختصاصی داشته و روبروی دریای اژه میباشد، هتل گرند بلیش است. این هتل پنج ستاره زیباترین چشم اندازها را به سما دریای اژه داشته و رستوران ها و کافه های بسیاری در کنار این ساحل اختصاصی دارند. این رستوران ها انواع غذاهای بی امللی و سنتی را با منظره زیبای دریای اژه برای شما سرو مکنند. پیشنهاد میکنیم در طول اقامت در این هتل سری به رستوران فیش هاوس زده و غذاهای دریایی آن را امتحان کنید

هتل گرند بلیش کوش آداسی

اتاق های هتل گرند بلیش کوش آداسی

اتاق های این هتل پنج ستاره به زیبایی و با مد روز دکور شده اند. هر 180 اتاق هتل گرند بلیش تراسی با منظره فوق العاده و دلپذیر دریای آبی و ساحل اژه داشته، این اتاق ها همگی دارای تلوزیون بزرگ، فرش و مبلمان راحت، تخت های بزرگ، حمام لوکس و مجهز، مینی بار یا یخچال، اینترنت بی سیم رایگان و سیستم تهویه هوای مناسب میباشند. اقامت در اتاق های هتل گرند بلیش کوش آداسی بسیار راحت و آرامش بخش است.

اتاق های هتل گرند بلیش کوش آداسی

امکانات تفریحی هتل گرند بلیش کوش آداسی

این هتل پنج ستاره بر هر توریست و گردشگر تور کوش آداسی تفریح و سرگرمی دارد. از زمین بازی های تنیس، بسکتبال و فوتبال گرفته اتاق بازی کودکان . همینطور تفریحات آبی مثل استخر روباز، حمام ترکی، سوما و جکوزی، مرکز اسپا و آبگرم، ماساژ و دیگر تفریحاتی که در ساحل اژه قرار دارد. سالن بدنسازی هم از دیگر امکانات هتل گرند بلیش کوش آداسی میباشد.