هتل گرند اس استانبول : هتل چهار ستاره گرند اس در منطقه اسنلر قرار داشته و در سال 2013 مورد بازسازی قرار گرفته است. این هتل از هر نظر کاملا مجهز بوده و امکانات و خدمات بسیار خوبی را نظیر اینترنت بی سیم رایگان، خشکشویی و اتوشویی، نگهداری از کودکان، ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، کرایه اتومبیل، پارکینگ اختصاصی، فروشگاه هدایا و سوغاتی، صرافی، صندوق امانات، سرویس دهی و پذیرش شبانه روزی، سالن کنفرانس و جلسات، سالن آرایشی، نظافت روزانه و ... برای توریست ها و گردشگران تور استانبول ارائه میدهد.

هتل گرند اس استانبول

اتاق های هتل گرند اس استانبول

هتل گرند اس استانبول به طور کلی دارای 109 اتاق و سوئیت بوده که به چند دسته زیر تقسیم می شوند :

  • اتاق های استاندارد
  • سوئیت های جونیور
  • سوئیت های کینگ

در این هتل چهار ستاره امکانات بسیار خوبی برای اتاقها و سوئیت ها فراهم شده تا میهمانان و توریست های تور ارزان استانبول اقامت راحتی داشته باشند. خدمات و امکانات مشابه ارائه شده برای هر اتاق و سوئیت هتل گرند اس استانبول شامل سیستم گرمایشی و سرمایشی، مینی بار، تلفن، اینترنت بی سیم رایگان، سرویس دهی شبانه روزی، تلویزیون ماهواره ای، سیستم تهویه هوا، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، نظافت روزانه و ... می باشند.

اتاق های هتل گرند اس استانبولاتاق های هتل گرند اس استانبول

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل گرند اس استانبول

این هتل چهار ستاره یک رستوران به نام لیتروس داشته که انواع و اقسام غذاهای بین المللی، محلی، ترکی و ...را همراه با نوشیدنی های مختلف گرم و سرد به صورت بوفه ای برای میهمانان و توریست های تور لحظه اخری استانبول سرو می کند. از جمله امکانات رفاهی آن نیز میتوان به استخر سرپوشیده، سونا و جکوزی، سالن بدنسازی، حمام ترکی، سالن ماساژ و اسپا و ... اشاره کرد.

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل گرند اس استانبول

دسترسی های نزدیک به هتل گرند اس استانبول

از هتل گرند اس چهار ستاره تا میدان تقسیم شانزده کیلومتر، تا ایستگاه مترو ده دقیقه، تا بازار بزرگ استانبول ده کیلومتر و تا مراکز خرید آکسارای هشت کیلومتر فاصله است. فرودگاه بین المللی اتاتورک هفده کیلومتر و فرودگاه سبیها نیز 55 کیلومتر تا هتل گرند اس استانبول فاصله دارد.