هتل گالري پالاس تفليس : هتل چهار ستاره گالري پالاس تفليس در تمام مکان های عمومی و اتاق های خود به صورت رایگان اینترنت بی سیم را در اختیار میهمانان و توریست های تور گرجستان قرار داده است. پرسنل هتل به زبان های انگلیسی، روسی و گرجی مسلط هستند. امکانات و خدماتی که به میهمانان با اقامت آن ها ارائه می شوند شامل خشکشویی و اتوشویی، صندوق امانات، صرافی، کرایه اتومبیل، فروشگاه هدایا و سوغاتی، روزنامه رایگان در لابی، محوطه مخصوص استعمال سیگار، پارکینگ اختصاصی، ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، سالن کنفرانس و جلسات، خدمات مخصوص افراد معلول، سرویس دهی شبانه روزی و ... می باشند.

هتل گالري پالاس تفليس

اتاق های هتل گالري پالاس تفليس

هتل گالري پالاس تفليس هتل گالري پالاس تفليس به طور کلی دارای هفتاد اتاق و سوئیت آرام و مجهز است. این اتاق ها به چند دسته زیر تقسیم می شوند :

  • اتاق های استاندارد
  • اتاق های خانوادگی
  • اتاق های بدون سیگار
  • اتاق های اختصاصی
  • سوئیت های ماه عسل

هر اتاق و سوئیت از این هتل چهار ستاره برای راحتی میهمانان و توریست های تور ارزان گرجستان، دارای اینترنت بی سیم به صورت رایگان است. بعضی از اتاق ها نشیمن داشته و بعضی دارای تراس هستند. از جمله امکاناتی که داخل این اتاق ها و سوئیت های هتل گالري پالاس تفليس ارائه شده میتوان به مینی بار، تلویزیون ماهواره ای، تلفن، سیستم گرمایشی و سرمایشی، سرویس دهی شبانه روزی، نظافت روزانه، سیستم تهویه هوا، چای ساز و قهوه ساز، گاوصندوق و ... اشاره کرد.

اتاق های هتل گالري پالاس تفليس

امکانات رفاهی و رستوران های هتل گالري پالاس تفليس

در رستوران این هتل انواع و اقسام غذاهای بین المللی، محلی، گرجی و ... همراه با نوشیدنی های مختلف گرم و سرد برای میهمانان و توریست های تور لحظه آخری گرجستان سرو می شوند. برای تفریحات و سرگرمی میهمانان نیز امکاناتی نظیر سالن بدنسازی، سونا و جکوزی، سالن ماساژ و اسپا، استخر و ... فراهم شده اند.

امکانات رفاهی و رستوران های هتل گالري پالاس تفليس

دسترسی های نزدیک به هتل گالري پالاس تفليس

از این هتل چهار ستاره تا میدان اسکوئر 450 متر و تا سالن تئاتر روستاولی هشتصد متر فاصله دارد. سالن تئاتر باله نیز در فاصله یک کیلومتر از هتل می باشد. دیگر جاذبه های گردشگری نزدیک به این هتل شامل میدان اسکوار، خیابان شاردنی، کلیسای متخی، قلعه ناریکالا و حمام های معروف سولفور می باشد. از هتل گالري پالاس تفليس تا فرودگاه بین المللی هفده کیلومتر فاصله است.