هتل گالری پارک مسکو : این هتل چهار ستاره، در منطقه دانیلوفسکی‏، مرکز شهر مسکو قرار داشته و به سبک کلاسیک و آثار هنری رنسانس طراحی و ساخته شده. هتل گالری پارک مسکو، کارکنانی داشته که به دو زبان انگلیسی و چینی مسلط هستند و امکاناتی نظیر خشکشویی و اتوشویی، نگهداری از کودکان، سالن جلسه و مراسمات، ارایشگاه، صرافی و تبدیل ارز، ترانسفر فرودگاهی، پارکینگ و اینترنت رایگان و ... را ارائه میدهند.

هتل گالری پارک مسکو

اتاق های هتل گالری پارک مسکو

هتل گالری پارک، 137 اتاق به سبک کلاسیک و هنری داشته که داخل هرکدام از آنها، علاوه بر امتیازات ویژه، امکانات مشابه و یکسانی مثل تلویزیون ماهواره ای، گاوصندوق، سیستم تهویه هوا، مینی بار، سیستم گرمایشی و سرمایشی، مینی بار، حمام اختصاصی، تلفن، اینترنت رایگان، لوازم بهداشتی و آرایشی، سرویس دهی شبانه روزی، نظافت روزانه و ... برای میهمانان دارند.

اتاق های هتل گالری پارک مسکو

امکانات رفاهی و رستوران های هتل گالری پارک مسکو

رستوران گالری پارک صبحانه های بوفه ای داشته که هر روز صبح برای میهمانان آماده میکند. همینطور منوی غذایی اش برای آن ها، انواع غذاهای روسی و بین المللی است. استخر، سونا و جکوزی و سالن بدنسازی از جمله امکانات رفاهی و سالم این هتل گالری پارک مسکو است که توریست ها و گردشگران تور روسیه با اقامت خود در آن میتوانند داشته باشند.

امکانات رفاهی و رستوران های هتل گالری پارک مسکو

دسترسی های نزدیک به هتل گالری پارک مسکو

این هتل چهار ستاره در بهترین موقعیت مکانی از جاذبه های توریستی و گردشگری شهر زیبای مسکو قرار داشته، به این صورت که در پنج کیلومتری کلیسای سنت باسیل، لنین و میدان سرخ قرار دارد. همینطور میتوان با ده دقیقه پیاده روی از هتل، به جاذبه طبیعی رودخانه مسکو خواهید رسید. از انجایی که این هتل در منطقه دانیلوفسکی قرار داشته، پیاده روی در این اطراف را از دست ندهید و سعی کنید حداقل سی دقیقه از پارک و بناهای یادبود اطراف دیدن کنید.