هتل گاردنیا کیش : هتل سه ستاره گاردنیا در سال 1387 تاسیس شده و دارای سه فاز می باشد. این سه فاز در مساحتی به وسعت ده هزار متر مربع ساخته شده و در سال 1393 به بهره برداری رسید. دو فاز این هتل که تکمیل شده اند پنج طبقه سرسرای بارانی، سالن اجتماعات، کافی شاپ نسیم، نمازخانه، رستوران نخل و ... را دارند. از خدماتی که این هتل برای توریست ها و گردشگران تور کیش ارائه میدهد میتوان به کرایه اتومبیل، کرایه دوچرخه و اسکوتر، خشکشویی و اتوشویی، نگهداری از کودکان، سالن پخش فیلم، اینترنت بی سیم رایگان، پرسنل حرفه ای، ترانسفر فرودگاهی و درون شهری رایگان، پارکینگ اختصاصی و ... اشاره کرد.

هتل گاردنیا کیش

اتاق های هتل گاردنیا کیش

این هتل سه فاز داشته که یکی از آن ها هنوز ساخته نشده. اما برای فاز اول آن 21 اتاق به صورت زیر اختصاص داده شده

  • اتاق های دو نفره
  • اتاق های سه نفره
  • اتاق های چهار نفره

اتاق های فاز دوم هتل :

  • اتاق های یک نفره
  • اتاق های دو نفره
  • اتاق های سه نفره
  • اتاق های چهار نفره

تمام اتاق ها و سوئیت های این هتل سه ستاره، فضایی بسیار شیک و مدرن داشته و انواع خدمات مورد نیاز برای توریست ها و گردشگران تور کیش ارائه شده است. این امکانات شامل سرویس دهی شبانه روزی، سیستم گرمایشی و سرمایشی، مینی بار، سیستم تهویه هوا، نظافت روزانه، اینترنت بی سیم رایگان، گاوصندوق و ... می باشند.

اتاق های هتل گاردنیا کیش

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل گاردنیا کیش

امکانات رفاهی این هتل سه ستاره برای میهمانان و توریست های تور کیش شامل استخر سرپوشیده، سالن بدنسازی، ایروبیک، فضای سبز، چایخانه سنتی، بیلیارد و ... می باشند. در رستوران هتل گاردنیا کیش انواع و اقسام غذاهای بین الملی، محلی، گیاهی و ... را همراه با نوشیدنی های مختلف سرو می کنند. صبحانه ها نیز رایگان و بوفه ای می باشند.

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل گاردنیا کیش

دسترسی های نزدیک به هتل گاردنیا کیش

این هتل چهار ستاره فاصله بسیار نزدیکی با مرکز خرید مروارید کیش و پارک ساحلی بسیار معروف مرجان دارد.