هتل کیچیک گالا باکو : هتل سه ستاره کیچیک گالا، در قسمت مرکزی شهر قدیمی باکو قرار داشته و از تراس اتاق های خود چشم انداز بسیار زیبایی به سمت دریای خزر دارد. این هتل با خدمات خوبی که ارائه میدهد، میتواند هتل مناسبی برای توریست ها و گردشگران تور باکو باشد. از جمله خدمات این هتل سه ستاره برای میهمانان و توریست ها شامل ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، نگهداری از کودکان، خشکشویی و اتوشویی، سرویس دهی و پذیرش شبانه روزی، روزنامه رایگان در لابی، اینترنت بی سیم رایگان، منشی تور، صرافی، صندوق امانات، سالن کنفرانس و جلسات، کرایه اتومبیل، پارکینگ اختصاصی و ... می باشند.

هتل کیچیک گالا باکو

اتاق های هتل کیچیک گالا باکو

هتل کیچیک گالا باکو اتاق هایی با نشیمن بزرگ و مبلمانی راحت دارد. از جمله ویژگی های اتاق پاک بودن و بدون سیگار بودن آن است. توریست ها و گردشگران تور لحظه آخری باکو میتوانند روازنه صبحانه خود در اتاق ها میل کنند. اینترنت بی سیم رایگان نیز تمام اتاق های هتل کیچیک گالا باکو را پشتیبانی می کند. تراس اختصاصی، تلویزیون ماهواره ای، تلفن، سیستم گرمایشی و سرمایشی، مینی بار، حمام اختصاصی، سیستم تهویه هوا، لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، سرویس دهی و پذیرش شبانه روز و ... از دیگر امکانات موجود در اتاق هاست.

اتاق های هتل کیچیک گالا باکو

امکانات رفاهی و رستوران های هتل کیچیک گالا باکو

در رستوران بزرگ این هتل سه ستاره صبحانه ها هر روز به صورت بوفه ای سرو می شوند. انواع و اقسام غذاهای بین المللی، آذربایجانی، آسیایی و ... در این رستوران هتل کیچیک گالا باکو برای میهمانان و توریست های تور ارزان باکو سرو می شوند. از جمله امکانات رفاهی نیز میتوان به سالن بدنسازی اشاره کرد.

امکانات رفاهی و رستوران های هتل کیچیک گالا باکو

دسترسی های نزدیک به هتل کیچیک گالا باکو

هتل کیچیک گالا سه ستاره باکو از ایستگاه متروی ایچری شهر و قصر شیروان شاه یک دقیقه پیاده روی فاصله دارد. از فرودگاه بین المللی باکو تا هتل کیچیک گالا باکو تنها بیست دقیقه فاصله است.