هتل کیسی تفلیس : هتل هس ستاره کیسی، یکی از هتل های آرام و بسیار زیبا بوده و میتوان اقامتگاه خوب و مناسبی برای توریست ها و گردشگران تور گرجستان به خصوص آن دسته که حیوانات خانگی دارند، باشد. میهمانان هتل کیسی در این هتل از امکانات و خدماتی مثل اینترنت بی سیم رایگان، خشکشویی و اتوشویی، ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، کرایه اتومبیل، صندوق امانات، سالن کنفرانس و جلسات، محوطه مخصوص استعمال سیگار، سالن آرایشی، کافی نت، سرویس دهی و پذیرش شبانه روزی، صرافی، تاکسی سرویس و ... برخوردار خواهند بود. همینطور کارکنان هتل کیسی تفلیس به زبان های گرجی، روسی و انگلیسی مسلط هستند.

هتل کیسی تفلیس

اتاق های هتل کیسی تفلیس

هتل کیسی تفلیس به طور کلی دارای پانزده اتاق و سوئیت بوده که به چند دسته زیر تقسیم می شوند :

  • اتاق های استاندارد
  • اتاق های عایق صدا
  • اتاق های بدون سیگار
  • اتاق های بدن حساسی
  • اتاق های خانوادگی

از هر اتاق و سوئیت این هتل به زمت کوه و یا شهر زیبای تفلیس چشم انداز خواهید داشت. برای راحتی میهمانان و توریست های تور ارزان گرجستان فضای نشیمن بزرگ تر و مبله بوده و از امکاناتی که داخل آن ها ارائه شده اند میتوان به سیستم تهویه هوا، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، سیستم گرمایشی و سرمایشی، سرویس دهی شبانه روزی، مینی بار، تلفن، تلویزیون ماهواره ای، نظافت روزانه، اینترنت بی سی رایگان، گاوصندوق و ... اشاره کرد.

اتاق های هتل کیسی تفلیس

امکانات رفاهی و رستوران های هتل کیسی تفلیس

انواع و اقسام غذاهای بین المللی، محلی، گرجی و ... همراه با نوشیدنی های مختلف گرم و سرد در تراس رو به آفتاب هتل کیسی تفلیس برای میهمانان و توریست های تور لحظه آخری گرجستان سرو می شوند. همینطور انواع فعالیت های ورزش در فضای باز برای میهمانان ارائه شده است.

امکانات رفاهی و رستوران های هتل کیسی تفلیس

دسترسی های نزدیک به هتل کیسی تفلیس

هتل کیسی سه ستاره تا رودخانه متکاواری و قلعه ناریکالا صد متر فاصله دارد. کلیسای جامع سنت جورج در فاصله دویست متری می باشد. پل صلح و باغ گیاه شناسی تفلیس نیز در فاصله ششصد متری از هتل قرار دارد. کاخ ریاست جمهوری نهصد متر و پارک پوشکین یک کیلومتر فاصله دارد. از ایستگاه مترو اولاباری تا هتل کیسی تفلیس هفتصد متر و تا فرودگاه بین المللی پانزده کیلومتر فاصله می باشد.