هتل کوتا پارادیسو بالی : هتل کوتا پارادیسو در قسمت جنوبی از ساحل معروف کوتا قرار داشته و به خاطر دسترسی نزدیک به این ساحل، مورد استقبال بسیاری از توریست ها و گردشگران تور بالی قرار گرفته است. برای میهمانان هتل کوتا پارادیسو بالی ترانسفر فروگاهی، اینترنت، پارکینگ اختصاصی رایگان ارائه میشود. از دیگر خدمات این هتل میتوان به صندوق امانات برای پول و اشیا با ارزش شما، صرافی، خشکشویی و اتوشویی، نگهداری از کودکان، تاکسی سرویس، سالن کنفرانس و مراسمات، فروشگاه هدایا و سوغاتی و .. اشاره کرد.  

هتل کوتا پارادیسو بالی

اتاق های هتل کوتا پارادیسو بالی

هتل چهار ستاره کوتا پارادیسو بالی حدود 250 اتاق و سوئیت با کف پوش چوبی و دکوراسیون مدرن دارند. این اتاق ها همگی به سمت دریا، باغ و یا استخر هتل بوده و تراس اختصاصی دارند. شبانه روزی به اتاق ها سرویس دهی شده و نظافت ها به صورت روزانه است. امکانات مشابه بین اتاق ها و سوئیت های هتل کوتا پارادیسو بالی شامل مینی بار، سیستم تهویه هوا، سیستم گرمایشی و سرمایشی، گاوصندوق، تلویزیون ماهواره ای، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، تلفن، اینترنت رایگان، میزمطالعه و ... میباشند.

اتاق های هتل کوتا پارادیسو بالی

امکانات رفاهی و رستوران های هتل کوتا پارادیسو بالی

هتل کوتا پارادیسو بالی شش رستوران و سالن غذای خوری داشته که این شش رستوران برای میهمانان خود انواع غذاهای بین المللی، دریایی، محلی و اندونزیایی را به همراه اجراهای زنده سرو میکنند. این هتل چهار ستاره تفریحات و امکانات رفاهی خوبی داشته تا از بودن در هتل خسته نشوید. در طول میتوانید از بازی بولینگ و بیلیارد، استخر روباز هتل، سونا وجکوزی، سالن اسپا و ماساژ و همینطور سالن بدنسازی مجهز استفاده کنید.

امکانات رفاهی و رستوران های هتل کوتا پارادیسو بالی

دسترسی های نزدیک به هتل کوتا پارادیسو بالی

با اقامت در هتل کوتا پارادیسو بالی به جاذبه های گردشگری، مراکز تجاری و تفریحی خوبی از بالی دسترسی خواهید داشت از جمله مرکز خرید دیسکاوری که تنها 75 متر از هتل فاصله داشته، مرکز خرید ماتاهاری با سی متر فاصله، مرکز خرید میدان کوتا با پنجاه متر فاصله، بازار هنری کوتا با پنجاه متر فاصله که برای خرید سوغاتی و هدایا بسیار مناسب میباشد و همینطور پارک آبی مرکزی بالی و مرکز بولینگ و بیلیارد با پنجاه متر فاصله از هتل کوتا پارادیسو بالی قرار دارند. فاصله بین فرودگاه بین المللی تا این هتل چهار ستاره تنها ده دقیقه است.