هتل کنراد دبی : هتل 5 ستاره کنراد دبی واقع در منطقه مالی و خرید دبی قرار داشته و از داخل آن،میتوان خلیج فارس و اتوبان شیخ زاید (یکی از پر رفت و آمد ترین اتوبان های دبی) را دید. کارکنان هتل آلمانی، اسپانیایی، انگلیسی، ایتالیایی، پرتقالی، ترکی، روسی، عربی، فرانسوی و هلندی به راحتی صحبت نموده. هتل کنراد دبی فروشگاه هاي بزرگی در خود جای داده و کار خرید شما را میهمانان و توریست های تور دبی راحت نموده است. اتاق کنفرانس کاملا مجهز و باغ هتل برای کار و استراحت مکان عالی فراهم شده. از دیگر امکانات و خدمات این هتل میتوان اشاره کرد به خشکشویی و اتوشویی، نگهداری از کودکان، سرویس دهی و پذیرش شبانه روزی، سالن ارایشی، پارکینگ اختصاصی رایگان، کرایه اتومبیل، ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، صندوق امانات، صرافی و ... .

هتل کنراد دبی

اتاق های هتل کنراد دبی

هتل کنراد دبی به طور کلی دارای 555 اتاق و سوئیت بسیار لوکس بوده که به چند دسته زیر تقسیم می شوند :

  • اتاق های دبل
  • اتاق های کینگ دلوکس
  • اتاق های دبل به سمت دریا
  • اتاق های کینگ دلوکس به سمت دریا
  • اتاق های کینگ کرنر
  • اتاق های اکسکیوتیو کینگ
  • اتاق های اکسکیوتیو دبل
  • سوئیت های دلوکس
  • سوئیت های اکسکیوتیو

در تمامی اتاق ها نشیمنگاه ها جدا بوده و از امکاناتی که برای میهمانان و توریست های تور ارزان دبی ارائه شده میتوان تلویزیون های صفحه تخت ماهواره ای، اینترنت پرسرعت، مینی بار، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، سرویس دهی شبانه روزی، سیستم گرمایشی و سرمایشی، سیستم تهویه هوا، تلفن، نظافت روزانه، چای ساز و قهوه ساز و ... را نام برد.

اتاق های هتل کنراد دبی

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل کنراد دبی

رستوران های این هتل جزو رستوران های بین المللی هستند. مهمانان و توریست ها تور لحظه آخری دبی می توانند طیف گسترده ای از غذاها با طعم های مختلف در رستوران بالاروو تجربه کنند. و همینطور انواع غذاهای کلاسیک انگلیسی را که در رستوران مارکو پیر وایت گریل پخت و طبخ می شوند. از جمله امکانات رفاهی و سرگرم کننده این هتل برای میهمانان شامل استخر روباز، سونا و جکوزی، سالن بدنسازی، سونا و جکوزی، ماساژ و اسپا، حمام ترکی و ... می باشند.

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل کنراد دبی

دسترسی های نزدیک به هتل کنراد دبی

از این هتل پنج ستاره تا مرکز اقتصاد بین المللی و مسجد جمیرا سی دقیقه فاصله است. مراکز خرید سیتی واک، مرکز خرید جمیره پلازا، مرکز خرید ویلیج، دبی فریم، بازار پارچه و دبی مال نهایت سه کیلومتر از هتل فاصله دارند. جاذبه های نزدیک به هتل نیز برج العرب، پارک بازی گاردن گلو، پل معلق و مسجد بزرگ هستند. از هتل کنراد دبی تا فرودگاه بین المللی دبی هشت کیلومتر فاصله است.