هتل کمر ریچ یکی  دیگر از بهترین هتل های شهر کمر آنتالیاست. این هتل در مرکز شهر ، در 900 متری ساحل و در 50 کیلومتری فرودگاه بین المللی شهر آنتالیا قرار دارد. کمر ریچ مابین کوهستان شگفت انگیز توروس و دریای زیبای مدیترانه واقع شده و پارک زیبایی به نام کوگولو در 500 متری آن وجود داردهتل کمر ریچ، 305 اتاق و سوئیت دارد که همه اتاق ها از خدمات رفاهی مانند سیستم تهویه هوای مطبوع، سیستم سرمایشی و گرمایشی مناسب، یخچال ، تلویزیون و ... برخوردار هستند. تعدادی اتاق هم به نام اتاق عروس برای کسانی که تازه ازدواج کردند وجود دارد. اتاق هایی نیز برای معلولین تعبیه شده است. در بالکن خصوصی اتاق ها می توانید نمای زیبایی از منظره کوهستان و دریا را تماشا کنید.

هتل کمر ریچ کمر انتالیا

در رستوران اصلی هتل کمر ریچ ، وعده های صبحانه، ناهار و شام بصورت بوفه باز سرو می شود. در این رستوران انواع  غذاهای مخصوص ترکی و بین المللی در دسترس شماست و می توانید از آن لذت ببرید . این هتل ، اسنک بار و بار نیز دارد که می توانید در آن خوراکی ها و نوشیدنی های مختلفی را میل کنید. البته باید بدانید که برای افرادی که رژیم می گیرند  نیز در این رستوران غذاهای مناسبی وجود دارد.امکانات هتل کمر ریچ شامل سالن بدنسازی ، سونا، حمام ترکی و سالن ماساژ می شود. هر زمان احساس خستگی کردید، می توانید به سالن ماساژ هتل سری بزنید.  اگر به آرایشگاه نیاز پیدا کردید نیازی نیست از هتل دور شوید این هتل دارای آریشگاه با امکانات مطلوبی است که می توانید از آن بهره ببرید. دیگر اینکه در نزدیکی هتل یک مرکز خرید نیز وجود دارد.

هتل کمر ریچ کمر انتالیا

همچنین پارکینگ رایگان نیز از خدمات رفاهی هتل محسوب می شود. در اتاق های هتل کمر ریچ می توانید از اینترنت بی سیم رایگان نیز بهره ببرید. شما می توانید از خدمات لباسشویی و خشکشویی هتل استفاده کنید. در مجاورت هتل ایستگاه اتوبوسی وجود دارد که مسافران می توانند برای گشت زدن در شهر با هزینه کم از آن استفاده کنند.در هتل کمر ریچ امکاناتی نیز  برای کودکان در نظر گرفته شده تا آنها هم اوقات خوشی را در سفر سپری کنند. یک استخر و پارک آبی زیبا به همراه سرسره های آبی متنوع با طراحی کودکانه و جالب برای کودکان 4 تا 12 سال تعبیه شده است که می تواند برای آنها بسیار هیجان انگیز باشد.

هتل کمر ریچ کمر انتالیا

ورزش هایی که در هتل می توانید انجام دهید عبارتند از ایروبیک، تنیس روی میز، بیلیارد، تیراندازی و دارت. ورزش هایی هم مانند والیبال ساحلی، موج سواری، اسب سواری، جت اسکی، چتر بازی و قایق رانی وجود دارند که می توانید در خارج از هتل انجام دهید.

هتل کمر ریچ کمر انتالیا

از ویژگی های جذاب هتل کمر ریچ  برنامه های سرگرم کننده ایست که شب ها برگزار می شود. کنسرت زنده و نمایش های کمدی از برنامه های اصلیست که شب ها اجرا می شود. نکته قابل توجه این است که با وجود سروصدای زیاد برنامه های شبانه، سیستم اتاق های هتل طوری طراحی شده که این صداها به داخل اتاق شما نفوذ پیدا نمی کند و می توانید در کمال آرامش در تور انتالیا  استراحت کنید.