هتل کلوزیوم مارینا باتومی : یکی دیگر از بهترین هتل های پنج ستاره باتومی، هتل کلوزیوم مارینا است که در ساحل این شهر قرار داشته و به خاطر منظره زیبایی که به هنگام غروب آفتاب در تراس خود دارد، به عنوان یک هتل رمانتیک شناخته میشود. همینطور فاصله بسیار کم آن با ساحل دریای سیاه باعث شده تا بسیاری از توریست ها و گردشگران تور گرجستان این هتل را برای اقامت انتخاب کنند. علاوه بر اینها، موارد دیگری هم در تصمیم توریست ها و گردشگران تاثیر داشته، مثل رفتار مناسب کارکنان هتل و مسلط بودن آن به چند زبان ترکی، روسی و انگلیسی، داشتن ترنسفر فرودگاهی و ترنسفر درون شهری، سرویس دهی به افراد معلول، خدمات خشکشویی و اتوشویی، صرافی، خدمات نگهداری از کودکان، کرایه اتومبیل، سالن بزرگ برای برگزاری مراسمات و جلسات، اینترنت بی سیم رایگان، پارکینگ رایگان و پذیرش شبانه روزی که به خوبی انجام شده تا میهمانان را در طول اقامت از خود راضی نگه دارند.

هتل کلوزیوم مارینا باتومی

اتاق های هتل کلوزیوم مارینا باتومی

این هتل پنج ستاره در باتومی یکی از بهترین هاست که نزدیک به ساحل قرار داشته و امکاناتی پیشرفته و بروز برای میهمانان خود ارائه میدهد. هتل کلوزیوم مارینا باتومی 101 اتاق مختلف بدون سیگار، اتاق های عایق صدا، اتاق های بدون آلرژی، اتاق های استاندارد، اتاق های خانواده، اتاق های VIP و سوئیت میباشد که همگی بزرگ بوده و دارای سالن نشیمن مبله جدا هستند همینطور چشم اندازی به سمت دریا دارند. هرکدام از اتاق ها دارای یک مینی بار، تلوزیون، تلفن، حمام اختصاصی، سیستم تهویه هوا، چای ساز و قهوه ساز، سیستم گرمایشی و سرمایشی، گاوصندوق، لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان و اینترنت بی سیم رایگان هستند.

اتاق های هتل کلوزیوم مارینا باتومی

رستوران ها و امکانات تفریحی هتل کلوزیوم مارینا باتومی

برای سرگرم کردن و تفریح میهمانان و توریست های تور گرجستان، هتل کلوزیوم مارینا امکانات خوبی در نظر گرفته که شامل زمین تنیس، مرکز اسپا و آبگرم، ماساژ، سونا و جکوزی، اتاق بازی برای کودکان، تراس حمام آفتاب با ویوی دریا، کلوپ شبانه، دو استخر روباز و سرپوشیده و باشگاه بدنسازی میباشد. در رستوران های این هتل پنج ستاره نیز میتوانید هر نوع غذای گرجی و بین المللی را میل کنید.

رستوران ها و امکانات تفریحی هتل کلوزیوم مارینا باتومی

دسترسی های نزدیک به هتل کلوزیوم مارینا باتومی

هتل کلوزیوم مارینا با فاصله بسیار خوبی نسبت به جاذبه های گردشگری باتومی قرار دارد. به عنوان مثال، موزه باستان شناسی باتومی در دو کیلومتری، آکواپارک در چهارصد متری، کلیسای مادر مقدس در یک کیلومتری و برج الفبا در سه کیلومتری از هتل کلوزیوم مارینا باتومی قرار دارد. فرودگاه بین المللی این شهر نیز در سه کیلومتری هتل است.