هتل کلاب پرستیژ کوش آداسی : هتل کلاب پرستیژ ‏ امکانات خاص و ویژه ای برای میهمانان خود دارد. پارکینگ و اینترنت بی سیم این هتل به صورت رایگان به میهمانان داده میشود. هتل کلاب پرستیژ کوش آداسی دارای یک صرافی، خدمات نگهداری از کودکان، فروشگاه داخلی برای خرید سوغاتی و هدایا، خدمات لباسشویی و خشکشویی، امکان کرایه دوچرخه و اتومبیل، آرایشگاه، ساحل اختصاصی،

هتل کلاب پرستیژ کوش آداسی

اتاق های هتل کلاب پرستیژ کوش آداسی

این هتل برای افراد معلول و ناتوان نیز اتاق ها و امکانات ویژه ای دارد. همینطور دارای اتاق های خانوادگی، VIP سوئیت های مخصوص تازه عروس ها میباشد هتل کلاب پرستیژ برای همه نوع مسافران توریست های تور کوش آداسی اتاق ارائه میدهد. همه اتاق های هتل کلاب پرستیژ کوش آداسی مجهز به سیستم تهویه هوا، بالکن اختصاصی با منظره بسیار زیبا از دریای آبی اژه، دکوراسیونی زیبا و آرامش بخش، مبلمان و تخت راحت، تلوزیون بزرگ، یخچال یا مینی بار و حمام لوکس و مجهز نیز میباشد.

اتاق های هتل کلاب پرستیژ کوش آداسی

رستوران ها و امکانات هتل کلاب پرستیژ کوش آداسی

امکانات تفریحی هتل کلاب پرستیژ کوش آداسی شامل استخرهای روباز و سرپوشیده، ساحل اختصاصی، تراس، باغ سرسبز و زیبا و بازی دارت میباشد. همجنین رستوران های این هتل انواع و اقسام غذاهای خوشمزه بین المللی و سنتی را برای شما هم در فضای باز و هم در فضای بسته سرو میکنند.