هتل کرنر این باتومی : اگر در سفرتان به باتومی گرجستان نمیخواهید زیاد برای اقامت خود هزینه کرده اما اقامتی راحت و مجهز داشته باشید، هتل کرنر این باتومی، بهترین هتل پیشنهادی برای شماست. هزینه اقامت در این هتل با دیگر هتل های شهر به نسبت کمتر بوده و همینطور از طرفی بهترین امکانات را در اختیار میهمانان و توریست های تور گرجستان خود قرار میدهند. کارکنان هتل کرنر این باتومی رفتاری محترمانه داشته و به چندین زبان روسی، آلمانی، ترکی، و انگلیسی مسلط هستند. همینطور برای میهمانان خود خدماتی مثل ترنسفر فرودگاهی و درون شهری، پارکینگ اختصاصی، خدمات شستشوی لباس، نظافت روزانه، روزنامه و اینترنت رایگان در لابی، صرافی و ... را ارائه میدهد.

هتل کرنر این باتومی

اتاق های هتل کرنر این باتومی

چهل اتاق هتل کرنر این به صورت زیر دسته بندی شده و شما میتوانید با توجه به نیازهای خود، اتاق مورد نظرتان را انتخاب کنید :

  • اتاق های پاک
  • اتاق های عایق صدا
  • اتاق های خانواده
  • اتاق های استاندارد
  • اتاق های VIP
  • و سوئیت ها

اتاق ها و اقامتگاه های این هتل، تمام چیزهایی که در طول سفر برای اقامت در کشور دیگری نیاز دارید را برایتان فراهم میکند. بعضی از اتاقها دارای امکانات ویژه ای مثل نشیمن جدا، عایق صدا و پاک هستند. اما امکانات و ویژگی های بین همه این اتاق ها یکسان است شامل سیستم تهویه هوا، مینی باز، سرویس دهی شبانه روزی، نظافت روزانه، حمام، گاوصندوق، سیستم گرمایشی و سرمایشی، چای ساز و قهوه ساز، تلوزیون ماهواره ای، اینترنت بی سیم رایگان، تلفن، مبلمان و ... میباشد.

اتاق های هتل کرنر این باتومی

رستوران ها و امکانات تفریحی هتل کرنر این باتومی

هتل کرنر بزرگ ترین تراس را برای استراحت و تماشای دریای آبی باتومی داشته. در کنار این تراس، کافه نوشیدنی ها و رستوران های گرجی و بین المللی قرار داشته که بهترین غذاهای این منطقه را برای میهمانان خود سرو میکنند. همینطور برای صبحانه، بوفه مفصل و کاملی نیز دارد. در صورت درخواست، میتوانید غذای خود را در اتاق های خود میل کنید.

رستوران ها و امکانات تفریحی هتل کرنر این باتومی

دسترسی های نزدیک به هتل کرنر این باتومی

با انتخاب این هتل برای سفر خود، یکی از بهترین هتل های شهر در رابطه با دسترسی راحت به جاذبه های گرشگری باتومی و مراکز تجاری انتخاب کرده اید. اول آن که از طرف فرودگاه بین المللی باتومی، هتل کرنر این یکی از نزدیک ترین هتل ها بوده و تنها چهار کیلومتر با فرودگاه بین المللی باتومی فاصله دارد. جاذبه های تفریحی و گردشگری خوبی هم نزدیک به هتل، با فاصله سیصد یا چهارصد متری قرار دارند، مثل آکواریوم دلفین ها، پارک آبی باتومی و ساحل این شهر.