هتل کرسنت بیچ باکو : هتل پنج ستاره کرسنت بیچ باکو، اولین هتل ساحلی این شهر دوست داشتنی بوده و فعالیت خود را از سال 2011 شروع کرده. این هتل با ساحل اختصاصی خود چهارصد متر فاصله دارد. پرسنل هتل کرسنت بیچ، رفتاری محترمانه داشته و به صورت شبانه روزی به میهمانان سرویس دهی می کنند. پذیرش ها در این هتل 24 ساعته بوده و خدماتی که به میهمانان و توریست های تور باکو ارائه می شوند شامل پارکینگ اختصاصی، سالن کنفرانس و جلسات، سالن آرایشی، ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، کرایه اتومبیل، اینترنت بی سیم رایگان، خشکشویی و اتوشویی، نگهداری از کودکان، صندوق امانات، صرافی، تاکسی سرویس و ... هستند.

هتل کرسنت بیچ باکو

اتاق های هتل کرسنت بیچ باکو

هتل کرسنت بیچ باکو به طور کلی دارای 260 اتاق و سوئیت بوده که به چند دسته زیر تقسیم می شوند :

  • اتاق های استاندارد
  • اتاق های سینگل
  • سوئیت های خانوادگی
  • سوئیت های جونیور

همه اتاق ها و سوئیت های هتل کرسنت بیچ باکو با رنگ سبز طراحی و دکور شده اند. همینطور برای اینکه در طول اقامت توریست ها و گردشگران تور لحظه آخری باکو صدایی مزاحم استراحت کردن آنها نباشد، دیوارها عایق صدا هستند. امکانات ارائه شده در اتاق ها و سوئیت های این های این هتل شامل مینی بار، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، تلویزیون ماهواره ای، تلفن، سیستم گرمایشی و سرمایشی، سرویس دهی شبانه روزی، گاوصندوق، نظافت روزانه، اینترنت بی سیم رایگان، سیستم تهویه هوا و ... می باشند.

اتاق های هتل کرسنت بیچ باکو

امکانات رفاهی و رستوران های هتل کرسنت بیچ باکو

رستوران این هتل پنج ستاره برای میهمانان و توریست های تور ارزان باکو خود به صورت بوفه ای و روزانه صبحانه سرو می کند. برای دیگر وعده های غذایی رستوران نیز انواع و اقسام غذاهای بین المللی، ایتالیایی، مکزیکی و محلی، همراه با نوشیدنی های مختلف ارائه شده اند. و اما امکانات رفاهی که ارائه شده تا میهمانان و توریست ها را سرگرم کنند شامل سالن بیلیارد، زمین تنیس، میز پینگ پنگ، زمین فوتبال، سالن بدنسازی، استخر روباز و سرپوشیده، صندلی های مخصوص آفتاب، ماساژ و اسپا، سونا و جکوزی و ... می باشند.

امکانات رفاهی و رستوران های هتل کرسنت بیچ باکو

دسترسی های نزدیک به هتل کرسنت بیچ باکو

هتل کرسنت بیچ پنج ستاره از منطقه فرهنگی باکو و میدان فواره پانزده دقیقه فاصله دارد. ساحل پریات نیز در فاصله چهارصد متری از هتل می باشد. ایستگاه قطار باکو نیز دوازده کیلومتر با هتل کرسنت بیچ باکو فاصله دارد.