هتل کراون پلازا شانگهای : هتل پنج ستاره و مناسب هتل کراون پلازا شانگهای روبروی دانشگاه فودان یکی از اقامتگاه های خوب شانگهای است که در منطقه یانگپو دیستریکت قرار داشته. هتل کراون پلازا شانگهای با فرودگاه بین المللی 45 دقیقه و تا برج بلند اورینتال پیرل یازده کیلومتر فاصله دارد.همچنین دتسرسی خوبی به سمت مرکز شهر و مراکز تجاری و تفریحی این شهر داشته و تقریبا نزدیک به جاذبه های گردشگری شانگهای قرار دارد. این هتل هفت اتاق خود را به سالنی برای برگزاری جلسات و کنفرانس های قرار داده و خدماتی مثل، پذیرش شبانه روزی، خشک شویی و اتوشویی، اینترنت و پارکینگ، خدمات نگهداری از کودکان و کارکنانی مجرب به زبان های چینی ، انگلیسی، فرانسوی و ژاپنی مسلط هستند، دارد.

هتل کراون پلازا شانگهای

اتاق های هتل کراون پلازا شانگهای

این هتل سیصد اتاق داشته که به چند اتاق استاندارد، خانوادگی و سوئیت تقسیم میشوند. طراحی و دکوراسیون هرکدام با مد روز بوده و ترکیب رنگی ملایمی برای دکور آن انتخاب شده است. اتاق های این هتل بسیار راحت بوده و پنجره های دوجداره دارد تا در طول اقامت و استراحت صدایی مزاحم شما نشود. همینطور از امکانات هتل میتوان به خدمات شبانه روزی به اتاق ها، قهوه ساز یا چای ساز، حمام لوکس به همراه حوله، یخچال یا مینی بار، نشیمن بزرگ، تلوزیون ماهواره ای، لوازم آرایشی و بهداشتی در حمام و سیستم تهویه هوا اشاره کرد.

اتاق های هتل کراون پلازا شانگهای

رستوران ها و امکانات تفریحی هتل کراون پلازا شانگهای

توریست ها و گردشگران تور شانگهای که این هتل را برای اقامت انتخاب کرده اند میتوانند از زمین تنیس، استخر سرپوشیده، ماساژهای معروف تایلندی، سونا و جکوزی، مرکز آب گرم و زمین ورزش استفاده کرده و لذت ببرند. رستوران کافه میکس بسیاری از غذاهای اروپایی و چینی را در یک فضای باز و زیبا برای میهمانان خود سرو میکند. همینطور اگر علاقه به خوردن غذاهای چینی دارید سری به رستوران هه یوان بزنید. و در آخر بهترین کوکتل ها و نوشیدنی ها را در کافه های هتل کراون پلازا شانگهای هتل کراون پلازا شانگهای بنوشید.