هتل کاپ دارا پاتایا : هتل 5 ستاره کاپ دارا پاتایا که در زبان تایلندی به نام ستاره معنی می شود، در شمال شهر پاتایا در میان محیط طبیعی سرسبز با ساحل خصوصی خود در خلیج پاتایا با 26 طبقه خودنمائی می کند. هتل کاپ دارا یکی از مقصدهای توریستی معروف و شناخته شده در دنیا برای اوقات فراغت و کسب و کار مسافرت می باشد. پرسنل این هتل با میهمانان و توریست های تور تایلند به زبان های روسی، تایلندی و انگلیسی صحبت می کنند و از امکانات و خدماتی که در اختیار آنها قرار میدهند میتوان به ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، سالن کنفرانس و جلسات، نگهداری از کودکان، خدمات پزشکی، پارکینگ اختصاصی، خشکشویی و اتوشویی، صرافی، سالن آرایشی، فروشگاه هدایا و سوغاتی، اینترنت بی سیم رایگان و ... اشاره کرد.

هتل کاپ دارا پاتایا

اتاق های هتل کاپ دارا پاتایا

هتل کاپ دارا پاتایا، به طور کلی دارای 264 اتاق و سوئیت با متراژهای 26 تا 180 متر بوده و همگی مجهز به تراس اختصاصی هستند. این 264 اتاق و سوئیت هتل به چند دسته زیر تقسیم می شوند :

  • اتاق های استاندارد
  • اتاق های دو تخته
  • اتاق های خانوادگی
  • اتاق های رو به ساحل
  • سوئیت های دولوکس
  • سوئیت های جونیور

امکانات اتاق های هتل اینترنت بی سیم رایگان،حمام با دوش جداگانه، سیستم تهویه هوا، دو تلفن، تلویزیون کابلی، مینی بار با دو بطری روزانه آب آشامیدنی، سیستم گرمایشی و سرمایشی، میز تحریر، چای و قهوه ساز، جعبه امنیت الکترونیکی، سشوار، حمام و دمپایی و منوی بالش هستند. همینطور به میهمانان و توریست های تور ارزان تایلند به صورت شبانه روزی در اتاق های سرویس دهی می شود.

اتاق های هتل کاپ دارا پاتایا

امکانات رفاهی هتل کاپ دارا پاتایا

رستوران های هتل نمای پاناروما از خلیج را همراه با یک منو تازه از غذاهای دریائی در اختیار توریست ها و گردشگران تور لحظه آخری تایلند می گذارد. هتل دارای سالن آبگرم لوکس، مرکز تناسب اندام مجهز، دو استخر روباز، اجاره دوچرخه، زمین گلف، ماساژ و اسپا، اتاق بازی کودکان و ... می باشد.

امکانات رفاهی هتل کاپ دارا پاتایا

دسترسی های نزدیک به هتل کاپ دارا پاتایا

این هتل پنج ستاره از ساحل سنترال فستیوال دو کیلومتر و از خیابان واکینگ استریت سه کیلومتر فاصله دارد. فرودگاه بین المللی نیز یک ساعت با هتل کاپ دارا پاتایا فاصله دارد.