هتل کاوان گوانجو : هتل چهار ستاره کاوان، یکی از هتل های نامی و مشهور در شهر گوانجو چین بوده که در منطقه هایژو قرار داشته و به بسیاری از مراکز تجاری و تفریحی از جمله پارک ساحلی Gold Coast Water Park و پارک Zhuangtou و ... که در ادامه معرفی میکنیم، دسترسی نزدیک دارد. این هتل چهار ستاره، به هر زبانی که شما صبحت کنید مترجم داشته و در هر امری که بخواهید شما را یاری میکنند. از جمله خدمات هتل کاوان گوانجو ترانسفر فرودگاهی، خدمات ترجمه، سالن کنفرانس و ضیافت با امکانات لازم، پذیرش شبانه روزی، کرایه اتومبیل، صرافی، سرویس دهی شبانه روزی، فروشگاه هدایا و سوغاتی، صندوق امانات و ... میباشند.

هتل کاوان گوانجو

اتاق های هتل کاوان گوانجو

هتل کاوان روی هم رفته 289 اتاق و سوئیت داشته که برای راحتی اقامت هر توریست و گردشگر تور چین در آن، سرویس دهی به اتاق ها را 24 ساعته ارائه میدهد. همینطور امکانات و خدماتی دیگری برای راحتی میهمانان فراهم شده مثل مینی بار، گاوصندوق، تلفن خط مستقیم، جکوزی، اینترنت رایگان، چای ساز و قهوه ساز، سیستم تهویه هوا، لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، حمام اختصاصی، سیستم گرمایشی و سرمایشی، تلوزیون و ...

اتاق های هتل کاوان گوانجو

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل کاوان گوانجو

انواع غذاهای دریایی، غربی و بین المللی در رستوران اژدهای اقیانوس هتل کاوان گوانجو برای میهمانان آماده و سرو می شود. بعد از یک وعده غذایی خوشمزه و لذیذ نیز میهمانان میتوانند در استخر هتل شنا کرده و یا به ریلکسیشن در اتاق های اسپا و ماساژ بپردازند.

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل کاوان گوانجو

دسترسی های نزدیک به هتل کاوان گوانجو

این هتل سه ستاره، هتل کاوان گوانجو، در سی کیلومتری نمایشگاه این شهر قرار داشته و وسایل نقلیه عمومی از جمله ایستگاه راه آهن گوانگجو شرق و  ایستگاه راه آهن گوانگجو جنوبی در سیزده کیلومتری این هتل قرار دارند و شما میتوانید با پانزده دقیقه پیاده روی به مارینا و ایستگاه مترو Baogang Dadao برسید. فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی این شهر 37 کیلومتر است.