هتل کاسیا پوکت : این هتل چهار ستاره، در ساحل بنگ تاو قرار داشته و از اتاق ها و کافه های خود، چشم اندازی بی نظیر به سمت ساحل اختصاصی هتل و دریا دارند. امکانات و خدماتی هتل کاسیا پوکت برای توریست ها و گردشگران تور پوکت ارائه میدهد شامل ترانسفر فرودگاهی، خدمات خشکشویی و اتوشویی، سالن ارایشی، پارکینگ، اینترنت رایگان، نگهداری از کودکان، تاکسی سرویس، روزنامه در لاببی، سالن جلسه و کنفرانس و ... میباشد.

هتل کاسیا پوکت

اتاق های هتل کاسیا پوکت

هتل کاسیا 221 اتاق و سوئیت داشته که هرکدام از آنها تراس اختصاصی و نشیمن بسیار بزرگ دارند. همینطور سرویس دهی به هر اتاق، در هر ساعت از شبانه روز امکان پذیر بوده و نظافت ها به صورت روزانه است. بعضی از اتاق ها و سوئیت ها مجهز به آشپزخانه بوده اما امکاناتی که بین اتاق ها یکسان است شامل سیستم تهویه هوا، مینی بار، گاوصندوق، تلویزیون ماهواره ای، حمام اختصاصی، اینترنت رایگان، سیستم گرمایشی و سرمایشی، تلفن، لوازم بهداشتی و آرایشی و ... میباشد.

اتاق های هتل کاسیا پوکت

رستوران ها و امکانات تفریحی هتل کاسیا پوکت

رستوران های این هتل چهار ستاره در پوکت، انواع و اقسام غذاهای محلی و بین المللی را برای توریست ها و گردشگران تور پوکت سرو میکند. همینطور کافه ویسترا گاسترو آن، یکی از بهترین کافه های هتل بوده که به قهوه ها و نوشیدنی های خوش طعمش معروف بوده و بهترین جشم انداز را دارد. در کنار این کافه، استخر روباز هتل، سالن بازی کودکان، اسپا و آبگرم، استخر سرپوشیده، کلاب کودکان، ماساژ، سونا و جکوزی، سالن بدنسازی و استخر روباز مخصوص کودکان قرار دارد.

رستوران ها و امکانات تفریحی هتل کاسیا پوکت

دسترسی های نزدیک به هتل کاسیا پوکت

هتل چهار ستاره کاسیا، نزدیک ترین هتل با فاصبه حداکثر یک کیلومتر تا مرکز خرید بوت اونیو، سوپرمارکت ها و سوپر ویلاهاست. فرودگاه بین المللی نیز در بیست کیلومتری از هتل کاسیا پوکت قرار دارد.