هتل کارما کاندرا بالی : این هتل پنج ستاره در بالی منظره ای زیبا به سمت اقیانوس داشته و کارکنانی مجرب و آموزش دیده دارند. توریست ها گردشگران تور بالی نگران نباشند چرا که کارکنان این هتل به زبان های انگلیسی و اندونزیایی مسلط بوده و در برنامه ای کمکتان خواهند کرد. هتل کارما کاندرا بالی ترنسفر رفت و برگشت به فرودگاه داشته و اقامتی راحت و لذت بخش را به میهمانان خود ارائه میدهد همینطور خدمات نگهداری از کودکان، اینترنت بی سیم رایگان، کرایه خودرو، خدمات خشک شویی و اتوشویی، اجاره دوچرخه، پذیرش شبانه روزی و ... از دیگر امکانات این هتل پنج ستاره میباشد. همینطور شما میتوانید برنامه یک روز خود را با هتل هماهنگ کرده و طبق برنامه های هتل از جاذبه های گردشگری و تفریحی این شهر دیدن کنید و لذت ببرید.

هتل کارما کاندرا بالی

اتاق های هتل کارما کاندرا بالی

به اقامتگاه های این هتل لوکس و باشکوه نمیتوان گفت اتاق، بیشتر شبیه به ویلا هستند. این ویلاهای لوکس و مجهز، جذاب ترین منظره از سمت دریا را داشته که تا بحال دیده اید. همه اتاق ها و ویلاهای این هتل مبله بوده و اتاقهای نشیمن جدا دارند. تلوزیون ماهواره ای، تلفن مستقیم، حمام لوکس و مجهز، سیستم تهویه هوا، سیستم گرمایشی و سرمایشی و اینترنت رایگان از امکانات استاندارد هتل کارما کاندرا بالی است. کارکنان این هتل شبانه روزی به اتاق ها سرویس دهی میکنند.

اتاق های هتل کارما کاندرا بالی

امکانات تفریحی و رستوران های هتل کارما کاندرا بالی

هتل کارما کاندرا بالی دارای امکانات تفریحی بسیار خوبی مثل تخت های تاشو به سمت ساحل داشته، همینطور در این ساحل ورزشهای آبی جذابی داشته که میتواند کل روز شما را سرگرم کند. شما میتوانید بعد از یک روز خسته کننده در قسمت آبگرم و ماساژ درمانی هتل خستگی را کامل از بدن خود بیرون کرده و از سفر خود لذت ببرید. در سفر خود میتوانید مراقب تناسب اندام خود در باشگاه های ورزشی هتل کارما کاندرا بالی داشته باشید. رستوران های هتل نیز انواع و اقسام غذاهای مدیترانه ای، آسیایی، غربی و بین المللی را برای میهمانان خود سرو میکنند.