هتل چهار فصل باکو : این هتل نزدیک به بندر لیماسول و در قسمت خصوصی ساحل این بندر قرار داشته و خدمات و امکانات بسیار خوبی دارد. هتل چهار فصل 5ستاره، مجهز به اینترنت و خدمات نگهداری از کودکان میباشد همچنین شما میتوانید برای برگزاری کنفرانس ها و مراسم های خود سالن هتل را رزرو کنید.

اتاق های هتل چهار فصل باکو :

اتاق های هتل به دسته های اتاق خانواده، اتاق های عایق صدا و اتاق های بدون سیگار تقسیم میشوند. همه اتاق ها بزرگ، مبله و دارای یک تراس هستند. خدمات داخل اتاق شامل یک نلوزیون ماهواره دار، روزنامه، سیستم تهویه هوا و لپ تاپ میباشد.

اتاق های هتل چهار فصل باکو

خدمات تفریحی هتل چهار فصل باکو :

سرگرمی های بسیاری برای میهمانان و توریست های تور باکو در نظر گرفته شده سرگرمی هایی مثل بیلیارد ،  ساحل، اسلاید آب ،استخر روباز ، باغ هایی با درختان بلند گرمسیری ، استخر سرپوشیده ،غواصی،قایقرانی ، دوچرخه سواری ، موج سواری،تنیس روی میز ، جکوزی همینطور علاقه مندان به ورزش میتوانند در زمین های تنیس مشغول به بازی جذاب تنیس شوند.

خدمات تفریحی هتل چهار فصل باکو

رستوران های هتل چهار فصل باکو :

این هتل سه رستوران بین المللی و چهار کافی شاپ با بستنی های مختلف و غذاهای سبک و نوشیدنی ها در کنار استخرها و باغ های خود دارد. رستوران های هتل نیز بهترین غذاهای دربایی و شرقی این منطقه را سرو کرده و از ویژه ترین غذاهای آن میتوان سوشی، صدف ، شیشاپانگما و … را نام برد.

رستوران های هتل چهار فصل باکو

آدرس هتل چهار فصل باکو :

67-69 Amathountos Avenue, Agios Tychonas, 4532 Limassol, Cyprus