هتل چراغان پالاس استانبول : هتل پنج ستاره چراغان پلاس، یک کاخ بزرگ بوده که به قرن نوزدهم میلادی، زمان عثمانی ها مربوط می شود. این هتل در تنگه بسفر و منطقه بشیکتاش قرار داشته و گل سرسبد هتل های استانبول است. هتل چراغان پالاس استانبول در سال 1990 ساخته شد و در سال 1999 مورد بازسازی قرار گرفته است. بعد از بازسازی های انجام شده خدماتی نظیر ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، اینترنت بی سیم رایگان، خدمات مخصوص افراد معلول، فروشگاه هدایا و سوغاتی، پارکینگ رایگان، صرافی، خشکشویی و اتوشویی، سالن کنفرانس و جلسات، کرایه اتومبیل، صندوق امانات، نگهداری از کودکان، سالن آرایشی، روزنامه رایگان در لابی، آسانسور، حمل و نگهداری از چمدان ها و ... برای راحتی اقامت توریست ها و گردشگران تور استانبول ارائه شده انذد.

هتل چراغان پالاس استانبول

اتاق های هتل چراغان پالاس استانبول

هتل چراغان پالاس استانبول به طور کلی دارای 313 اتاق و سوئیت بوده که به چند دسته زیر تقسیم می شوند :

  • اتاق های استاندارد
  • اتاق های خانوادگی
  • اتاق های دلوکس
  • اتاق های دلوکس بزرگ
  • اتاق های سوپریور
  • سوئیت ها
  • سوئیت های پالاس

تمام اتاق ها و سوئیت های این هتل پنج ستاره به سمت دریا و یا باغ چشم انداز داشته و دکوراسیونی فوق العاده و باشکوه دارند. علاوه بر امکانات و امتیازات ویژه برای هر اقامتگاه امکاناتی نظیر سیستم گرمایشی و سرمایشی، تلویزیون ماهواره ای، مینی بار، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، سیستم تهویه هوا، نظافت روزانه، سرویس دهی شبانه روزی، تلفن، گاوصندوق، اینترنت بی سیم رایگان و ... فراهم شده اند.

اتاق های هتل چراغان پالاس استانبول

امکانات رفاهی و رستوران های هتل چراغان پالاس استانبول

این هتل چند رستوران شیک و بسیار عالی دارد. رستوران لاله دان هتل صبحانه های مفصل و بوفه ای آماده کرده که حدود هشتاد درصد از مواد ان ها اورگانیک هستند همینطور برای دیگر وعده های غذایی انواع و اقسام غذاهای بین المللی، محلی، عربی و آسیایی را همراه با نوشیدنی های مختلف سرو می کند. رستوران توگرا نیز هر شب غذاهایی به سبک عثمانی داشته و موسیقی زنده سنتی اجرا می کند. امکانات رفاهی و سرگرم کننده این هتل برای میهمانان و توریست های تور استانبول شامل تراس، سالن بدنسازی، استخر سرپوشیده بی نهایت، سونا و جکوزی، اسپا و ماساژ، حمام ترکی و ... می باشند.

امکانات رفاهی و رستوران های هتل چراغان پالاس استانبول

دسترسی های نزدیک به هتل چراغان پالاس استانبول

هتل پنج ستاره چراغان پالاس، از میدان تکسیم چهار کیلومتر فاصله داشته و همینطور سواحل اروپایی تنگه بسفر نیز فاصله بسیار کمی تا هتل دارند. فرودگاه بین المللی نیز در فاصله 45 دقیقه از هتل با ماشین قرار دارد.