این هتل رویایی در مزارع سرسبز برنج قرار گرفته که محیطی بسیار متفاوت را برای مهمانان خود به ارمغان آورده، 20 ویلای لوکس در هتل وجود دارد که با امکانات بی نظیر خود سفر شما را راحت و به یادماندنی خواهد کرد. استخر این هتل با دیگر هتل ها تفوت دارد و آن این است که در فضای باز 28 متری قرار گرفته.کلاس های رایگان یوگا فراهم است و صبح ها کوه پیمایی در مزارع برنج، همراه با پیشخدمت شخصی، نیز در دسترس هستند. امکانات اتاق ها عبارتند از یک تلویزیون صفحه تخت 32 اینچ و سینمای خانگی، یک استخر خصوصی و محل غذاخوری در فضای باز، تراس خصوصی و حمام

امکانات تفریحی در این هتل شامل استخر شنا، زمین تنیس، مرکز تناسب اندام، و آبگرم و سالن یوگا می باشد. این هتل اتومبیل اجاره ای، خدمات کسب و کار و دربان 24 ساعته نیز فراهم می کند. رستوران و سالن کلاب رو به آتشفشان گونانگ آگونگ قرار دارد، و غذاهای اندونزیایی و غربی همراه با مواد تازه از باغ ارائه میدهد.

امکانات دیگر هتل شامل : رستوران، پارکينگ، آسانسور، خود پرداز، کافي شاپ، رم سرويس، تلویزیون کابلی، صندوق امانات، فضاي سبز، خشکشویی، نگهداری بچه، ترانسفر فرودگاهی، باشگاه بدنسازی، استخر سرباز، زمين تنيس، جکوزي، سونا، ماساژ، اينترنت در لابي، اينترنت در اتاق و دیگر امکانات یک هتل پنج ستاره که تصاویر هتل را در زیر میبینید.

تور بالی را آژانسهای سایت توریاب مشاوره و قیمت بگیرید.

کانال تلگرام لست تورز lasttours1@