هتل پیمنارا بوتیک پوکت : هتل چهار ستاره پیمنارا بوتیک به ساحل پاتونگ بسیار نزدیک است. کارکنان این هتل چهار ستاره به زبان های انگلیسی و تایلندی مسلط بوده و برای میهمانان و توریست های تور تایلند خدماتی نظیر سرویس دهی پذیرش شبانه روزی، کرایه اتومبیل، ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، نگهداری از کودکان، خشکشویی و اتوشویی، پارکینگ اختصاصی، سالن کنفرانس و جلسات، اینترنت بی سیم رایگان، سالن آرایشی، صندوق امانات، صرافی و ... ارائه میدهند.

هتل پیمنارا بوتیک پوکت

اتاق های هتل پیمنارا بوتیک پوکت

هتل پیمنارا بوتیک پوکت به طور کلی دارای 67 اتاق و سوئیت بوده که به چند دسته زیر تقسیم می شوند :

  • اتاق های دو تخته
  • اتاق های سه تخته
  • اتاق های استاندارد
  • اتاق های دولوکس
  • سوئیت ها

تمام اتاق ها و سوئیت های این هتل چهار ستاره دارای خدمات و امکانات پیشرفته ای نظیر سیستم گرمایشی و سرمایشی، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی، مینی بار، سرویس دهی شبانه روزی، اینترنت بی سیم رایگان، گاوصندوق، تلویزیون ماهواره ای، تلفن، فضای نشیمن بزرگ، سیستم تهویه هوا، میز مطالعه و ... می باشند.

اتاق های هتل پیمنارا بوتیک پوکت

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل پیمنارا بوتیک پوکت

در رستوران دواین این هتل غذاهای سبک ایتالیایی همراه با نوشیدنی های مختلف سرد و گرم برای میهمانان و توریست های تور تایلند سرو می شوند. صبحانه ها نیز به صورت روزانه و بوفه ای ارائه می شوند. از جمله امکانات رفاهی و سرگرم کننده هتل پیمنارا بوتیک پوکت میتوان به استخر، سونا و جکوزی، ماساژ و اسپا و ... اشاره کرد.

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل پیمنارا بوتیک پوکت

دسترسی های نزدیک به هتل پیمنارا بوتیک پوکت

این هتل چهار ستاره از بانگلارود پنج دقیقه و از ساحل پاتونگ معروف هشت دقیقه فاصله دارند. خیابان بنگلا و مرکز خرید جانگ سیلون فاصله بسیار کوتاهی تا هتل دارند. فروگاه بین المللی شهر نیز در فاصله چهل دقیقه ای تا هتل پیمنارا بوتیک پوکت می باشد.