هتل پیازا بوتیک باتومی : در بهترین جای شهر باتومی، نزدیک به برج ساعت، هتلی لوکس و چهار ستاره قرار گرفته که مورد تایید بسیاری از توریست ها و گردشگران تور لحظه آخری گرجستان واقع شده. این هتل به خاطر داشتن کارکنانی مجرب و آموزش دیده و مسلط به زبان های انگلیسی و روسی، اجازه ورود حیوانات خانگی، ترنسفر فرودگاهی و درون شهری، اینترنت بی سیم رایگان، پارکینگ، صرافی و تبدیل ارز، خدمات نگهداری از کودکان، فروشگاه هدایا و سوغاتی، خدمات اتوشویی و لباس شویی و پذیرش شبانه روزی و ... یکی از هتل های همیشه شلوغ باتومی گرجستان شده.

هتل پیازا بوتیک باتومی

اتاق های هتل پیازا بوتیک باتومی

هتل پیازا بوتیک شانزده اتاق با سرویس دهی های شبانه روزی برای میهمانان خود دارد. داخل این اتاق ها با مد روز طراحی و دکور شده و یکی از بهترین قسمت های آن تراس بزرگ با منظره ای به سمت دریا و کوه است که چشم همه را به خود خیره میکند. این اتاق ها هرکدام امکانات و خدمات داخلی مثل مینی بار، سیستم تهویه هوا، سیستم گرمایشی و سرمایشی، تلوزیون ماهواره ای، حمام لوکس، اینترنت بی سیم رایگان، تخت و مبلمان راحت، لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان و نظافت روزانه دارند.

اتاق های هتل پیازا بوتیک باتومی

رستوران ها و امکانات تفریحی هتل پیازا بوتیک باتومی

بهترین رستوران ها و کافه های این شهر برای هتل پیازا بوتیک باتوم است. این هتل چندین رستوران خوب و درجه یک مثل رستوران میمنیو با غذاهای گرجی، رستوران مارکوپول با غذاهای اروپایی، کافه لابریوچ و کوآیت ومن آیریش پاب با انواع نوشیدنی ها گرم و سرد و شیرینی ها خوشمزه در این هتل شعبه دارند. برای تفریح و سرگرمی در هتل نیز میتوانید از استخر روباز، سونا و جکوزی، سالن اسپا و ماساژ و سالن ورزشی مجهز هتل استفاده کنید.

رستوران ها و امکانات تفریحی هتل پیازا بوتیک باتومی

دسترسی های نزدیک به هتل پیازا بوتیک باتومی

صرف از امکانات خوبی که هتل پیازا بوتیک برای میهمانان خود ارائه میدهد، بسیاری از توریست ها و گردشگران تور گرجستان به دلیل نزدیک بودن مراکز تجاری و تفریحی به هتل پیازا بوتیک این هتل را برای اقامت خود انتخاب میکنند. با اقامت در این هتل میتوانید به راحتی و با تنها شش دقیقه پیاده روی تا پارک شش، دلفیناریوم و مجسمه مدیا برسید. همینطور دسترسی های راحتی هم به سمت ایستگاه قطار و فرودگاه بین المللی باتومی دارد. اگر به فعالیت های ورزشی آبی و شنا علاقه مند باشید نیز، میتوانید با نه دقیقه پیاده روزی از هتل به دریا و ساحل برسید.