هتل پوینت باربرس استانبول : هتل پنج ستاره پوینت باربرس استانبول در سال 2009 ساخته شده و با هجده طبقه به سمت بسفروس، چشم انداز بسیار زیبایی از آن را نشان میدهد. در این هتل مجلل، خدمات بسیار خوبی برای توریست ها و گردشگران تور استانبول ارائه می شود تا از اقامت خود در این هتل لذت ببرند. از خدماتی که در هتل پوینت باربرس استانبول برای میهمانان ارائه شده میتوان به ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، خشکشویی و اتوشویی، نگهداری از کودکان، اینترنت بی سیم رایگان، صندوق امانات، سالن کنفرانس و جلسات، سالن آرایشی، فروشگاه هدایا و سوغاتی، سرویس دهی و پذیرش شبانه روزی، محوطه مخصوص استعمال سیگار، صرافی، خدمات خانه داری، کتابخانه، کرایه اتومبیل، پارکینگ اختصاصی، روزنامه رایگان در لابی و ... اشاره کرد.

هتل پوینت باربرس استانبول

اتاق های هتل پوینت باربرس استانبول

هتل پوینت باربرس استانبول  به طور کلی دارای 202 اتاق و سوئیت بوده که به چند دسته زیر تقسیم می شوند :

  • اتاق های استاندارد
  • اتاق های خانوادگی
  • اتاق های مخصوص افراد معلول
  • سوئیت های اختصاصی

تمام اتاق ها و سوئیت های این هتل پنج ستاره دارای جدیدترین و بهترین امکانات و خدمات بین هتل ها هستند. هر اتاق میتواند برای ساعاتی کنسول های بازی محبوبی مثل Playstation3،  Nintendo Wii   و Xbox 360  اجاره کنند. از هر اتاق میتوان به سمت بسفروس و شهر چشم انداز وسیعی داشت. امکاناتی فوق العاده ای که برای میهمانان و توریست های تور ارزان استانبول در اتاق ها و سوئیت ها ارائه شده اند شامل چای ساز و قهوه ساز، مینی بار، لپ تاپ، سیستم گرمایشی و سرمایشی، اینترنت بی سیم رایگان، تلفن، تلویزیون ماهواره ای، سیستم تهویه هوا، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، نظافت روزانه، گاوصندوق، سرویس دهی شبانه روزی و ... می باشند.

اتاق های هتل پوینت باربرس استانبول

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل پوینت باربرس استانبول

این هتل بهترین امکانات تفریحی کامپیوتری را برای میهمانانی که به بازی های کامپیوتری علاقه مند هستند، ارائه کرده است. در کنار این بازی ها، امکانات دیگری از جمله استخر روباز و سرپوشیده، سونا و جکوزی، سالن اسپا، ماساژ، سالن بدنسازی و ... فراهم شده اند. رستوران هتل نیز انواع و اقسام غذاهای بین المللی، محلی، ترکی، ایتالیایی و ... را همراه با نوشیدنی های مختلف گرم و سرد برای میهمانان و توریست های تور لحظه آخری استانبول به همراه چشم انداز بی نظیر از بسفروس سرو می کند.

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل پوینت باربرس استانبول

دسترسی های نزدیک به هتل پوینت باربرس استانبول

از این هتل پنج ستاره تا قسمت تاریخی استانلول هشت کیلومتر و تا جاذبه هایی مثل هیپودروم 160 متر و تا کاخ موزه باشکوه موزائیک 501 متر فاصله دارند. فرودگاه بین سبیها در فاصله بیست کیلومتری و فرود گاه بین المللی اتاتورک نیز در فاصله سی کیلومتری از هتل پوینت باربرس استانبول قرار دارند.