هتل پوکت گریسلند تایلند : هتل 4 ستاره پوکت گریسلند در ساحل زیبای پاتونگ واقع شده است. امکانات و خدمات بسیار خوبی در این هتل به میهمانان و توریست های تور تایلند ارائه شده و  همچنین برای مسافران تاجر، سرویس ویژه برای کنفرانس ها و جلسات کاری یا غیر کاری میهمانان با ظرفیت 500 نفر توسط کادر خبره با تمامی وسایل و امکانات مدرن در پنج سالن کنفراس هتل پوکت گریسلند در نظر گرفته شده است. از دیگر خدمات این هتل که آن را از دیگر هتل های پنج ستاره پوکت متمایز کرده است میتوان به کرایه اتومبیل، ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، میز تور، صندوق امانات، صرافی، روزنامه رایگان در لابی، سرویس دهی و پذیرش شبانه روزی، خشکشویی و اتوشویی، فروشگاه هدایا و سوغاتی، سالن آرایشی، محوطه مخصوص استعمال سیگار و ... اشاره کرد.

هتل پوکت گریسلند تایلند

اتاق های هتل پوکت گریسلند تایلند

هتل پوکت گریسلند تایلند به طور کلی دارای ششصد اتاق و سوئیت بوده که به چند دسته زیر تقسیم می شوند :

  • اتاق های استاندارد
  • اتاق های خانوادگی
  • اتاق های دو تخته
  • سوئیت ها

هرکدام از اتاق ها و سوئیت های هتل پوکت گریسلند تایلند با سلیقه بسیار عالی، زیبا طراحی شده و محیطی جذاب و لوکس را برای مسافران و توریست های تور لحظه آخری تایلند فراهم کرده است. اتاق های فوق راحت و لوکس این هتل همه ی انتظارات مهمانان را از یک هتل چهار ستاره بر آورده می کند؛ تقریبا تمامی اتاق ها دارای تراس خصوصی رو به دریا، ساحل یا استخر بوده مناسب خانواده ها هستند. از جمله امکانات مشابهی که بین تمام اتاق ها وجود دارد میتوان به مینی بار، اینترنت بی سیم رایگان، سیستم گرمایشی و سرمایشی، تلفن، تلویزیون ماهواره ای، سیستم تهویه هوا، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، چای ساز و قهوه ساز، گاوصندوق، سرویس دهی شبانه روزی و ... اشاره کرد.

اتاق های هتل پوکت گریسلند تایلند

امکانات رفاهی و رستوران های هتل پوکت گریسلند تایلند

یک تعطیلات رویایی شامل آرامش و تمدد اعصاب تمام چیزی است که در سالن اسپای هتل پوکت گریسلند به آن دست خواهید یافت. سالن بزرگ بولینگ، سالن بیلیارد و اسنوکر، و کلوپ کودکانه هیجان و شادی را به اقامت شما اضافه می کنند. توریست ها و گردشگران تور ارزان تایلند می توانند آرامش را در کتاب خانه و کافی نت مجلل یا سالن جوان سازی گریس اسپای هتل چهار ستاره پوکت گریسلند بیابند؛ با این حال بیشتر میهمانان در چهار استخر رو به دریا ی هتل زیر آفتاب گرم استوایی خود را خنک می کنند. طعم تازه و خوشمزه غذاهای سراسر دنیا می توانید در سه رستوران و دو بار موجود در هتل بیابید.

امکانات رفاهی و رستوران های هتل پوکت گریسلند تایلند

دسترسی های نزدیک به هتل پوکت گریسلند تایلند

 هتل چهار ستاره پوکت گریسلند چهل دقیقه از فرودگاه بین المللی فاصله دارد.